Pabeigti būvdarbi uz reģionālajiem ceļiem Pierīgā un Kurzemē
Pabeigti seguma atjaunošanas būvdarbi uz autoceļa Ķekava–Skaistkalne (P89) posmā no Bauskas šosejas līdz krustojumam ar autoceļu Rīgas HES–Pulkarne (0,094.-2,100. km). Arī pēc būvdarbiem posmā vēl saglabāsies ātruma ierobežojums 70 km/h, jo pēc jaunas asfalta kārtas uzklāšanas saķeres rādītāji vēl neatbilst normatīviem. Pēc seguma virskārtas izbūves ceļu klājošā bitumena saistviela veido neredzamu plēvīti, kas var būt slidena. Ir nepieciešams laiks, lai ar automašīnu riepām šo plēvīti nodeldētu. Ātruma ierobežojums tiks noņemts tad, kad saķeres mērījums šajā posmā atbildīs normai.
Posmā tika nofrēzēta vecā asfalta kārta un ieklātas izlīdzinošā asfalta kārta un virskārta. Būvdarbus veica SIA Via par līgumcenu 583 tūkstoši eiro (ar PVN), ko sedza valsts budžets.
Būvdarbi pabeigti arī uz autoceļa Ventspils (Leči)–Grobiņa (P111) posmā no Labraga līdz Mežainei (43,200.-63,000. km). Tur, sākot ar pirmdienu 16. septembri, vairs nav nekādu satiksmes ierobežojumu. Šajā ceļa posmā ir veikta segas pārbūve, sākot no pamatiem un beidzot ar divām asfalta kārtām, ūdens novades sistēmas sakārtošana un autobusu pieturvietu atjaunošana. Atjaunoti arī tilti pār Saku un Karpu, tiem ieklāta jaunu hidroizolācija un brauktuves segums. Šos būvdarbus veica SIA Binders, un to līgumcena ir 10,6 miljoni eiro (ar PVN) ar ERAF līdzfinansējumu.