Viegli lasīt
06.12.2025.
Ar ko nodarbojas VSIA “Latvijas Valsts ceļi” (LVC)?
LVC ir valsts uzņēmumus, kas pārvalda valsts autoceļu tīklu un plāno tā attīstību, administrē tam piešķirto finansējumu, veic arī valsts autoceļu ikdienas uzturēšanas darbu uzraudzību u.c.
Kas vada LVC?
LVC valdi ieceļ Satiksmes ministrija. Kopš 2021. valdes priekšsēdētājs ir Mārtiņš Lazdovskis. Valdes loceklis Verners Akimovs.
Kur atrodās LVC?
LVC galvenais birojs atrodas Rīgā, Emīlijas Benjamiņas ielā 3. Kā arī LVC ir piecas reģionālās nodaļas. To kontakti ŠEIT
Kā var sazināties ar LVC?
LVC tālruņa numurs ir+371 67028169, elektroniskā pasta adrese: lvceli@lvceli.lv.