Būvdarbu posmā no Madonas līdz Dzelzavai tehnoloģiskais pārtraukums

Ceļa būvdarbiem, kas notiek uz reģionālā autoceļa Pļaviņas-Madona-Gulbene (P37) posmā no Madonas līdz Dzelzavai (42,78.–60,14.km), sācies tehnoloģiskais pārtraukums līdz nākamā gada pavasarim. Šajā laikā posmā saglabāsies ātruma ierobežojums 70 km/h, atsevišķās vietās – 30 un 50 km/h.

Kopš būvdarbu sākuma šā gada aprīlī 11 kilometru garumā jau daļēji ir pārbūvētas ceļa konstruktīvās kārtas un ieklāta asfalta apakškārta, bet posma atlikušos 6 km pārbūvēs nākamgad. Ir izrakti grāvji, izbūvēta drenāža un pārbūvētas caurtekas. Kujas tilta atjaunošana ir pabeigta, savukārt tiltam pār Sūlas upi būvdarbus turpinās nākamgad un tur saglabājas reversā kustība pa apbraucamo ceļu. Pagriezienā uz Cesvaini ir izbūvēts apļveida krustojums, kā arī gar ceļu visā posmā veikti elektrotīklu pārbūves darbi.

Būvdarbus uz autoceļa P37 atsāks nākampavasar, kad pabeigs ceļa pārbūvi visā posmā, izbūvēs nomales paplašinājumu pie Sarkaņu kapiem un pabeigs visus projektā paredzētos darbus.

Darbus veic piegādātāju apvienība ACBR8 par līgumcenu 12 479 679 miljoni eiro (ar PVN). Pārbūves projekta autors ir AS Ceļuprojekts, būvuzraudzību veic SIA Būvju profesionālā uzraudzība. Darbus plānots pabeigt 2023. gadā.