Projekti

    ERAF līdzfinansētie valsts reģionālo autoceļu rekonstrukcijas objekti 2014.-2020.g. plānošanas periodā

      LV_ID_EU_logo_ansamblis_ERAF_RGB

      ERAF līdzfinansētie valsts reģionālo autoceļu rekonstrukcijas objekti 2014.-2020. gada plānošanas periodā

      Projektu īstenošanas rezultātā autoceļu tehniskā stāvokļa uzlabošana nodrošinās autoceļu lietotājiem komfortablus un drošus braukšanas apstākļus, samazinot autobraukšanas izmaksas un ceļā pavadīto laiku un vienlaikus pagarinot pārbūvēto asfaltbetona segu kalpošanas laiku (paaugstinot to nestspēju). Investīciju rezultātā pārbūvētie autoceļi nodrošinās piekļuvi TEN-T pamattīklam, savukārt kvalitatīva transporta infrastruktūra samazinās ceļa uzturēšanas izmaksas, uzlabos satiksmes drošību un ļaus samazināt pārvietošanās ilgumu. Tāpat uzlabosies iedzīvotāju mobilitāte, dzīves vides kvalitāte, publisko pakalpojumu pieejamība un samazināsies apkārtējās vides piesārņojums.

      Informācija atjaunota 2019. gada jūnijā.

      Vienošanās Nr.NosaukumsMērķisFinansējumsĪstenošanas gaita
       

      6.3.1.0/16/I/001

       

       

      P62

       

      Krāslava – Preiļi – Madona,
      km 104,20 – 113,40
      Autoceļa posma asfaltbetona segas, 9,20 km garumā, t.sk. Atašas tilta un Ilzītes caurtekas pārbūveKopējās izmaksas: 4 178 570.64 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums:

      3 551 785.04 EUR

      Būvdarbi uzsākti 15.12.2014.

      Objekts pieņemts ekspluatācijā 30.10.2017.

       

       

      6.3.1.0/16/I/002

       

       

      P87

       

      Bauska – Aizkraukle,

      km 76,36 ‑ 77,391 un km 77,939 ‑ 78,48

      Autoceļa posma asfaltbetona segas pārbūve, 1,572 km garumāKopējās izmaksas: 1 888 076.61 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums: 1 604 865.13 EUR

      Būvdarbi uzsākti 01.06.2015.

      Objekts pieņemts ekspluatācijā 19.08.2016.

       

      6.3.1.0/16/I/003

       

       

      P104

       

      Tukums – Auce – Lietuvas robeža (Vītiņi), km 55,70 ‑ 60,80 un km 63,39 ‑ 65,22Autoceļa posma asfaltbetona segas pārbūve, 6,93 km garumāKopējās plānotās izmaksas: 6 659 444.80 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums: 5 660 528.07 EUR

      Posmā km 55,70 – 60,80

      Būvdarbi uzsākti 30.04.2019.

      Objektā notiek būvdarbi.

       

      Posmā km 63,39 – 65,22 būvdarbi uzsākti 16.04.2015., būvdarbi pabeigti 18.09.2015.

       

      6.3.1.0/16/I/004

       

       

      P30

       

      Cēsis – Vecpiebalga – Madona,
      km 24,60 – 38,00
      Autoceļa posma asfaltbetona segas, 13,40 km garumā, t.sk. ceļa pārvada pār dzelzceļu (km 24,80) un Gaujas tilta pārbūveKopējās izmaksas: 9 795 087.06 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums:

      8 325 824.00 EUR

      Būvdarbi uzsākti 23.03.2015.

      Objekts pieņemts ekspluatācijā 10.10.2016.

       

      6.3.1.0/16/I/007

       

       

      P73

       

      Vecumnieki – Nereta – Subate,

      km 7,30 – 20,89

      Autoceļa posma asfaltbetona segas, 13,59 km garumā, t.sk. Iecavas tilta, Vārnupītes (Pančupītes) un Svētupītes caurteku pārbūveKopējās plānotās izmaksas:  11 853 042.65 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums:

      10 075 086.25 EUR

      Būvdarbi uzsākti 13.07.2015.

      Objekts pieņemts ekspluatācijā 26.10.2016.

       

      6.3.1.0/16/I/009

       

       

      P85

       

      Rīgas HES – Jaunjelgava,
      km 40,20 – 48,80
      Autoceļa posma asfaltbetona segas, 8,60 km garumā, t.sk. Dīriķupītes tilta pārbūveKopējās izmaksas: 8 984 006.33 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums: 7 636 405.38 EUR

      Būvdarbi uzsākti 05.10.2015.

      Objekts pieņemts ekspluatācijā 22.11.2016.

       

      6.3.1.0/16/I/005

       

       

      P30

       

      Cēsis – Vecpiebalga – Madona,
      km 38,00 – 49,00
      Autoceļa posma asfaltbetona segas pārbūve, 11,00 km garumāKopējās izmaksas: 9 016 594.02 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums: 7 664 104.91 EUR

      Būvdarbi uzsākti 20.06.2016.

      Objekts pieņemts ekspluatācijā 12.10.2017.

       

       

      6.3.1.0/16/I/006

       

       

      P32

       

      Augšlīgatne – Skrīveri,

      km 0,006 – 13,96

      Autoceļa posma asfaltbetona segas, 13,954 km garumā, t.sk. Strautas tilta pārbūveKopējās plānotās izmaksas: 13 363 190.66 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums: 11 358 712.06 EUR

      Būvdarbi uzsākti 20.06.2016.

      Objekts pieņemts ekspluatācijā 14.11.2018.

       

       

      6.3.1.0/16/I/008

       

       

      P73

       

      Vecumnieki – Nereta – Subate,

      km 29,20 – 40,33

      Autoceļa posma asfaltbetona segas, 11,13 km garumā, t.sk. Viesītes tilta, tuneļa un caurtekas pārbūveKopējās izmaksas: 7 909 286,96 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums: 6 722 893,91 EUR

      Būvdarbi uzsākti 03.08.2016.

      Objekts pieņemts ekspluatācijā 05.12.2018.

       

       

      6.3.1.0/16/I/010

       

       

      P120

       

      Talsi – Stende – Kuldīga
      km 1,56 ‑ 10,91
      Autoceļa posma asfaltbetona segas, 9,35 km garumā, t.sk. ceļa pārvada (5,77 km) ar četrām rampām pārbūveKopējās izmaksas:

      13 030 416.64 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums: 11 075 854.14 EUR

      Būvdarbi uzsākti 28.06.2016.

      Objekts pieņemts ekspluatācijā 09.10.2017.

       

       

      6.3.1.0/16/I/011

       

       

      P11

       

      Kocēni – Limbaži – Tūja,
      km 19,22 – 27,70
      Autoceļa posma asfaltbetona segas, 8,48 km garumā, t.sk. Iesalas tilta pārbūveKopējās izmaksas: 7 145 661.27 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums: 6 073 812.08 EUR

      Būvdarbi uzsākti 04.07.2016.

      Objekts pieņemts ekspluatācijā 27.11.2017.

       

       

      6.3.1.0/16/I/012

       

       

      P89

       

      Ķekava – Skaistkalne,
      km 47,05 – 55,80
      Autoceļa posma asfaltbetona segas, 8,75 km garumā, t.sk. Iecavas un Mēmeles tiltu un Dzērvītes kastveida caurtekas pārbūveKopējās izmaksas: 7 252 608.61 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums: 6 164 717.32 EUR

      Būvdarbi uzsākti 04.07.2016.

      Objekts pieņemts ekspluatācijā 06.12.2017.

       

      6.3.1.0/16/I/013P62Krāslava – Preiļi – Madona, km 0,80 ‑ 4,00Autoceļa posma asfaltbetona segas, 3,20 km garumā, t.sk. Jāņupītes tilta pārbūveKopējās  izmaksas: 3 309 299,68 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums: 2 812 904,73 EUR

      Būvdarbi uzsākti 20.07.2016.

      Objekts pieņemts ekspluatācijā 26.10.2017.

       

      6.3.1.0/16/I/014P68Daugavpils – Skrudaliena – Baltkrievijas robeža (Silene), km 3,320 ‑ 7,840Autoceļa posma asfaltbetona segas, 4,52 km garumā pārbūveKopējās izmaksas: 3 725 514.51 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums: 3 166 687.33 EUR

      Būvdarbi uzsākti 21.07.2016.

      Objekts pieņemts ekspluatācijā 13.09.2017.

       

      6.3.1.0/16/I/015P128Sloka – Talsi, km 24,48 ‑ 32,02Autoceļa posma asfaltbetona segas, 7,54 km garumā pārbūveKopējās izmaksas: 6 871 809.38 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums: 5 841 037.97 EUR

      Būvdarbi uzsākti 11.07.2016.

      Objekts pieņemts ekspluatācijā 19.09.2017.

       

      6.3.1.0/16/I/016P73Vecumnieki – Nereta – Subate

      km 57,56 – 65,10

      Valsts reģionālā autoceļa P73 Vecumnieki – Nereta – Subate posma km 57,56 – 65,10 segas pārbūveKopējās plānotās izmaksas:

      7 288 272.38 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums:

      6 195 031.52 EUR

      Būvdarbi uzsākti 16.05.2018.

      Būvdarbi pabeigti 21.06.2019.

       

      6.3.1.0/16/I/017P36Rēzekne – Gulbene km 3,98 – 12,25 (Rēzekne – Audriņi)Valsts reģionālā autoceļa P36 Rēzekne – Gulbene km 3,98 – 12,25 (posma Rēzekne – Audriņi) pārbūveKopējās  izmaksas:

      .5 779 455.02 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums:

      4 912 536.78  EUR

      Būvdarbi uzsākti 22.05.2017.

      Objekts pieņemts ekspluatācijā 20.12.2018.

       

      6.3.1.0/16/I/018P76Aizkraukle – Jēkabpils km 33,45 – 38,43 pārbūve (tilts)Valsts reģionālā autoceļa P76 Aizkraukle – Jēkabpils posma km 33,45 – 38,43 pārbūve, tilta pār Rudzaiti un ceļa pārvada pār dzelzceļu pārbūves darbiKopējās plānotās izmaksas:

      4 099 135,85 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums:

      3 484 265,48 EUR

      Būvdarbi uzsākti 24.05.2017.

      Objekts pieņemts ekspluatācijā 22.11.2018.

       

      6.3.1.0/16/I/019P62Krāslava – Preiļi – Madona km 44,15 – 57,54 (Bašķi – Preiļi) pārbūve (tilts)Valsts reģionālā autoceļa P62 Krāslava – Preiļi – Madona km 44,15 – 57,54 (posma Bašķi – Preiļi), Preiļupītes tilta un tilta pār Jašas upi pārbūves darbiKopējās plānotās izmaksas: 16 416 572.84 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums:

      13 954 086.91 EUR

      Būvdarbi uzsākti 01.08.2017.

      Būvdarbi pabeigti 27.11.2018.

      6.3.1.0/16/I/020P37Pļaviņas – Madona – Gulbene km 80,43 – 90,40Valsts reģionālā autoceļa P37 Pļaviņas – Madona – Gulbene posma km 80,43 – 90,40 pārbūveKopējās izmaksas: 9 209 545,63 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums:

      7 828 113,79  EUR

      Būvdarbi uzsākti 14.03.2017.

      Objekts pieņemts ekspluatācijā 25.03.2019.

       

      6.3.1.0/17/I/001P37Pļaviņas – Madona – Gulbene km 71,50 – 80,43 pārbūve (tunelis)Valsts reģionālā autoceļa P37 Pļaviņas – Madona – Gulbene posma km 71,50 – 80,43 pārbūve (tunelis)Kopējās izmaksas:

      6 820 269.09 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums:

      5 797 228.72 EUR

      Būvdarbi uzsākti 02.10.2017.

      Objekts pieņemts ekspluatācijā

      04.03.2019.

      6.3.1.0/17/I/002P5 Ulbroka – Ogre km 20,54 – 25,00 pārbūveValsts reģionālā autoceļa P5 Ulbroka – Ogre posma km 20,54 – 25,00 pārbūveKopējās plānotās izmaksas:

      4 678 254.17 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums:

      3 976 516.05 EUR

      Būvdarbi uzsākti 27.04.2017.

      Būvdarbi pabeigti 26.07.2018.

      6.3.1.0/17/I/003P30Cēsis – Vecpiebalga – Madona km 2,14 – 8,02 pārbūveValsts reģionālā autoceļa P30 Cēsis – Vecpiebalga – Madona posma km 2,14 – 8,02 pārbūveKopējās izmaksas:

      5 929 581,44  EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums:

      5 040 144,23 EUR

      Būvdarbi uzsākti 12.07.2017.

      Objekts pieņemts ekspluatācijā  08.10.2018.

      6.3.1.0/17/I/004P62P62 Krāslava – Preiļi – Madona km 88,00-99,53 pārbūveValsts reģionālā autoceļa P62 Krāslava – Preiļi – Madona km 88,00-99,53 pārbūveKopējās plānotās izmaksas:

      10 052 174.56 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums: 8 544 348.37 EUR

       

      Būvdarbi uzsākti 11.08.2017.

      Objekts pieņemts ekspluatācijā  27.12.2018.

      6.3.1.0/17/I/005P32P32 Augšlīgatne – Skrīveri posma Augšlīgatne – Nītaure km 47,20-60,29 pārbūveValsts reģionālā autoceļa P32 Augšlīgatne – Skrīveri posma Augšlīgatne – Nītaure km 47,20-60,29 pārbūveKopējās plānotās izmaksas:

      11 360 594.00 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums:  9 656 505.05 EUR

       

      Būvdarbi uzsākti 11.08.2017.

      Objekts pieņemts ekspluatācijā  27.02.2019.

      6.3.1.0/17/I/006P32P32 Augšlīgatne – Skrīveri posma Augšlīgatne – Nītaure km 61,265 -71,271 pārbūveValsts reģionālā autoceļa P32 Augšlīgatne – Skrīveri posma Augšlīgatne – Nītaure km 61,265 -71,271 pārbūveKopējās plānotās izmaksas:

      9 466 887.29 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums:  8 046 854.20 EUR

       

      Būvdarbi uzsākti 16.04.2018.

      Objektā notiek būvdarbi

      6.3.1.0/17/I/007P36 P36 Rēzekne – Gulbene posma km 12,25 – 20,90 pārbūveValsts reģionālā autoceļa P36 Rēzekne – Gulbene posma km 12,25 – 20,90 pārbūveKopējās plānotās izmaksas:

      6 110 356.67 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums:  5 193 803.17 EUR

       

      Būvdarbi uzsākti 15.05.2018.

      Objektā notiek būvdarbi

      6.3.1.0/17/I/008P93P93 Jelgava – Iecava posma km 3,27 – 8,94 pārbūveValsts reģionālā autoceļa P93 Jelgava – Iecava posma km 3,27 – 8,94 pārbūveKopējās plānotās izmaksas:

      6 674 238.08 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums:  5 673 102.37 EUR

       

      Būvdarbi uzsākti 16.04.2018.

      Būvdarbi pabeigti 19.06.2019.

      6.3.1.0/17/I/009P35P35 Gulbene – Balvi – Viļaka – Krievijas robeža (Vientuļi) posma km 2,14 – 12,68 pārbūveValsts reģionālā autoceļa P35 Gulbene – Balvi – Viļaka – Krievijas robeža (Vientuļi) posma km 2,14 – 12,68 pārbūveKopējās plānotās izmaksas:

      8 241 351.75 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums:  7 005 148.98 EUR

       

      Būvdarbi uzsākti 13.09.2018.

      Objektā notiek būvdarbi.

      6.3.1.0/17/I/010P98P98 Jelgava (Tušķi) – Tukums posma km 0,00 – 5,30 pārbūve (tilts)Valsts reģionālā autoceļa P98 Jelgava (Tušķi) – Tukums posma km 0,00 – 5,30 pārbūve (tilts)Kopējās plānotās izmaksas:

      5 226 031.29 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums:  4 442 126.60 EUR

       

      Būvdarbi uzsākti 15.04.2018.

      Objekts pieņemts ekspluatācijā  03.01.2019.

       

      6.3.1.0/17/I/011P111P111 Ventspils (Leči) – Grobiņa posma km 43,20 – 63,00 pārbūve (tilts)Valsts reģionālā autoceļa P111 Ventspils (Leči) – Grobiņa posma km 43,20 – 63,00 pārbūve (tilts)Kopējās plānotās izmaksas:

      11 270 121.39 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums:  9 579 603.18 EUR

       

      Būvdarbi uzsākti 16.04.2018.

      Objektā notiek būvdarbi.

       

      6.3.1.0/18/I/001P30P30 Cēsis – Vecpiebalga – Madona (posma Vecpiebalga – Inķēnkalns) km 49,06 – 61,13Valsts reģionālā autoceļa P30 Cēsis – Vecpiebalga – Madona (posma Vecpiebalga – Inķēnkalns) km 49,06 – 61,13 pārbūveKopējās plānotās izmaksas:

      8 449 971.40 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums:  7 182 475.69 EUR

       

      Būvdarbi uzsākti 16.04.2019.

      Objektā notiek būvdarbi.

       

      6.3.1.0/18/I/002P87P87 Bauska – Aizkraukle posma km 61,200 – 63,360 pārbūveValsts reģionālā autoceļa P87 Bauska – Aizkraukle posma km 61,200 – 63,360 pārbūveKopējās plānotās izmaksas:

      3 896 292,00 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums:  3 311848,20 EUR

       

      Būvdarbi uzsākti 23.04.2019.

      Objektā notiek būvdarbi.

       

      6.3.1.0/19/I/001P95P95 Jelgava – Tērvete – Lietuvas robeža (Žagare) posma km 28,36 – 43,55Valsts reģionālā autoceļa P95 Jelgava – Tērvete – Lietuvas robeža (Žagare) posma km 28,36 – 43,55 pārbūveKopējās plānotās izmaksas:

      10 945 073,52 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums:  9 303 312,49 EUR

       

      Būvdarbi uzsākti 02.05.2019.

      Objektā notiek būvdarbi.

       

      6.3.1.0/19/I/002P108P108 Ventspils – Kuldīga – Saldus posma km 3,93-24,26Valsts reģionālā autoceļa P108 Ventspils – Kuldīga – Saldus posma km 3,93-24,26 pārbūve

       

      Kopējās plānotās izmaksas:

      14 474 726.25 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums:  12 303 517.31 EUR

       

      Būvdarbus plānots uzsākt 2019. gada jūlijā

       

    KF līdzfinansētie valsts galveno autoceļu rekonstrukcijas objekti 2014.-2020.g. plānošanas periodā

      kf-emblema

      Kohēzijas Fonda līdzfinansētie valsts galveno autoceļu rekonstrukcijas objekti 2014.-2020. gada plānošanas periodā

      (Informācija atjaunota 2019. gada jūnijā)

      Kohēzijas fonda līdzfinansētie valsts galveno autoceļu rekonstrukcijas objekti
      2014.-2020.g. plānošanas periodā

      Projektu īstenošanas rezultātā autoceļu lietotājiem tiks nodrošināti komfortabli un droši braukšanas apstākļi. Investīciju rezultātā pārbūvētie autoceļi nodrošinās trūkstošo sasaistes posmu ar TEN-T tīklu. Kvalitatīva transporta infrastruktūra samazinās ceļa uzturēšanas izmaksas, uzlabos satiksmes drošību, ļaus samazināt pārvietošanās ilgumu, kā arī uzlabosies iedzīvotāju mobilitāte, dzīves vides kvalitāte, publisko pakalpojumu pieejamība un samazināsies apkārtējās vides piesārņojums.

       

      Vienošanās Nr.NosaukumsMērķisFinansējumsĪstenošanas gaita
       

      6.1.5.0/15/I/001

       

       

      A13

       

      Krievijas robeža (Grebņeva) – Rēzekne – Daugavpils – Lietuvas robeža (Medumi),
      km 156,40-163,05
      Autoceļa posma seguma pārbūve 6,65 km garumā (paaugstinot segas nestspēju).Kopējās attiecināmās projekta izmaksas – 12 827 703.84 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 10 903 548.26 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2015.08.24.

      Būvdarbi pabeigti 2016.08.29.

      Objekts nodots ekspluatācijā 2016.11.04.

       

      6.1.5.0/15/I/002

       

       

      A9

       

      Rīga (Skulte) – Liepāja,

      km 24,40-38,18

      Autoceļa posma seguma, 13,66 km garumā un tilta pār Lielupi pārbūve (paaugstinot segas nestspēju).Kopējās attiecināmās projekta izmaksas – 14 473 331.97 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 12 302 332.18 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2015.05.21.

      Būvdarbi pabeigti 2016.06.19.

      Objekts nodots ekspluatācijā 2016.09.13.

      Džūkstes – Kauguru kanāla tilta pārbūve, km 26,23Tilta pār Džūkstes – Kauguru kanāla pārbūve.Būvdarbi uzsākti 2016.08.18.

      Būvdarbi pabeigti 2017.06.01.

      Objekts nodots ekspluatācijā 2017.08.25.

       

      6.1.5.0/15/I/003

       

       

      A11

       

      Liepāja – Lietuvas robeža (Rucava),
      km 21,85-45,02
      Autoceļa posma seguma, 23,17 km garumā un tiltu pār Līgupi un Paurupi pārbūve (paaugstinot segas nestspēju).Kopējās attiecināmās projekta izmaksas – 14 252 086.23 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 12 114 273.30 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2015.06.02.

      Būvdarbi pabeigti 2016.08.30.

      Objekts nodots ekspluatācijā 2016.12.30.

       

      6.1.5.0/15/I/004

       

       

      A1

       

      Rīga (Baltezers) – Igaunijas robeža (Ainaži),
      km 89,40-101,36
      Autoceļa posma seguma, 11,96 km garumā un tilta pār Krišupi pārbūve (paaugstinot segas nestspēju).Kopējās attiecināmās projekta izmaksas – 11 478 124.01 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 9 756 405.41 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2015.05.11.

      Būvdarbi pabeigti 2016.08.04.

      Objekts nodots ekspluatācijā 2016.09.27.

       

      6.1.5.0/15/I/005

       

       

      A2

       

      Rīga – Sigulda – Igaunijas robeža (Veclaicene),
      km 15,40-25,50
      Autoceļa posma seguma, 20,20 km garumā pārbūve (paaugstinot segas nestspēju).Kopējās attiecināmās projekta izmaksas – 16 440 959.99 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 13 974 815.99 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2015.04.13.

      Būvdarbi pabeigti 2015.12.09.

      Objekts nodots ekspluatācijā 2016.01.28.

       

      6.1.5.0/15/I/006

       

       

      A9

       

      Rīga (Skulte) – Liepāja,

      km 163,28-185,80

      Autoceļa posma seguma, 22,52 km garumā pārbūve (paaugstinot segas nestspēju).Kopējās attiecināmās projekta izmaksas – 9 215 983.77 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 7 833 586.20 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2014.07.28.

      Būvdarbi pabeigti 2015.10.06.

      Objekts nodots ekspluatācijā 2016.01.19.

       

      6.1.5.0/15/I/007

       

       

      A9

       

      Rīga (Skulte) – Liepāja,

      km 38,24-60,15

      Autoceļa posma seguma, 21,91 km garumā un tiltu pār Apšupi, Bērzupīti un Bērzes upi pārbūve (paaugstinot segas nestspēju).Kopējās attiecināmās projekta izmaksas – 11 342 721.65 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 9 641 313.40 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2014.09.02.

      Būvdarbi pabeigti 2015.10.30.

      Objekts nodots ekspluatācijā 2015.12.17.

       

      6.1.5.0/15/I/008

       

       

      A12

       

      Jēkabpils – Rēzekne – Ludza – Krievijas robeža (Terehova),
      km 106,00-114,34
      Autoceļa posma seguma, 8,34 km garumā un tilta pār Rēzeknes upi pārbūve (paaugstinot segas nestspēju).Kopējās attiecināmās projekta izmaksas – 5 575 647.66 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 4 739 300.51 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2015.02.25.

      Būvdarbi pabeigti 2016.07.12.

      Objekts nodots ekspluatācijā 2016.09.15.

       

      6.1.5.0/15/I/009

       

       

      A13

       

      Krievijas robeža (Grebņeva) – Rēzekne – Daugavpils – Lietuvas robeža (Medumi),
      km 113,12-134,70
      Autoceļa posma seguma pārbūve 21,58 km garumā (paaugstinot segas nestspēju).Kopējās attiecināmās projekta izmaksas – 14 810 709.58 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 12 589 103.14 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2015.05.11.

      Būvdarbi pabeigti 2016.08.04.

      Objekts nodots ekspluatācijā 2016.10.27.

       

      6.1.5.0/15/I/010

       

       

      A3

       

      Inčukalns – Valmiera – Igaunijas robeža (Valka)
      km 60,20-79,45
      Autoceļa posma seguma, 19,25 km garumā, caurteku Jumaras un Āžkalna ceļa pārvada A3/P18 pārbūve (paaugstinot segas nestspēju).Kopējās attiecināmās projekta izmaksas – 18 933 077.56 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 16 093 115.93 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2016.05.23.

      Būvdarbi pabeigti 2017.07.30.

      Objekts nodots ekspluatācijā 2017.10.20.

       

      6.1.5.0/15/I/011

       

       

      A10

       

      Rīga – Ventspils,
      km 20,06-23,84 un 36,49-38,57
      Autoceļa posma seguma, 5,86 km garumā, tiltu pār Varkaļu kanālu un Lielupi un ceļa pārvada (km 37,26) pārbūve (paaugstinot segas nestspēju).Kopējās attiecināmās projekta izmaksas – 10 907 610.53 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 9 271 468.96 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2016.08.01.

      Būvdarbi pabeigti 2017.09.20.

      Objekts nodots ekspluatācijā 2017.10.30.

       

      6.1.5.0/15/I/012

       

       

      A10

       

      Rīga – Ventspils,
      km 57,76-68,60
      Autoceļa posma seguma, 10,84 km garumā, ceļa pārvada pār dz/c Tukums – Jelgava, tilta pār Vašleju un tuneļu (km 63.495, km 64.58, km 65.53 un 67.704) pārbūve (paaugstinot segas nestspēju).Kopējās attiecināmās projekta izmaksas – 7 728 902.73 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 6 569 567.33 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2016.08.15.

      Būvdarbi pabeigti

      2017.09.05.

      Objekts nodots ekspluatācijā 2018.06.05.

       

      6.1.5.0/16/I/001A12Jēkabpils – Rēzekne – Ludza – Krievijas robeža (Terehova),
      km 114,34-125,14
      Autoceļa posma seguma, 10,80 km garumā un tilta pār Garbarupi upi pārbūve (paaugstinot segas nestspēju).Kopējās attiecināmās projekta izmaksas – 12 195 122.00 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 10 365 853.70 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2017.03.14.

      Būvdarbi pabeigti 2018.08.21.

      Objekts nodots ekspluatācijā 2018.12.11.

      6.1.5.0/16/I/002A13Krievijas robeža (Grebņeva) – Rēzekne – Daugavpils – Lietuvas robeža (Medumi),
      km 144,70-156,40
      Autoceļa posma seguma, 11,70 km garumā un tiltu pār Toročinu un Pakrāci pārbūve (paaugstinot segas nestspēju).Kopējās attiecināmās projekta izmaksas – 14 450 696.38 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 12 283 091.92 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2017.02.20.

      Būvdarbi pabeigti 2017.12.04.

      Objekts nodots ekspluatācijā 2018.02.05.

      6.1.5.0/16/I/003A12Jēkabpils – Rēzekne – Ludza – Krievijas robeža (Terehova), km 54,60-72,78Autoceļa posma seguma, 18,18 km garumā un tiltu pār Kaževu, Malmuti un Maltu pārbūve (paaugstinot segas nestspēju).Kopējās plānotās izmaksas – 17 200 000.00 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 14 620 000.00 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2017.06.13.

      Būvdarbi pabeigti 2018.08.20.

      Objekts nodots ekspluatācijā 2019.12.28.

      6.1.5.0/17/I/001A11Liepāja – Lietuvas robeža (Rucava),

      km 50,547-58,997

      Autoceļa posma seguma, 8,45 km garumā pārbūve (paaugstinot segas nestspēju).Kopējās plānotās izmaksas – 4 434 164.85 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 3 769 040.12 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2017.06.26.

      Būvdarbi pabeigti 2018.08.23.

      6.1.5.0/17/I/002A9Rīga (Skulte) – Liepāja, km 97,58-99,74 un 102,92-113,13Autoceļa posmu seguma, 12,37 km garumā un Bukupes caurtekas un tilta pār Cieceri pārbūve (paaugstinot segas nestspēju)Kopējās attiecināmās projekta izmaksas -12 085 884.58 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 10 273 001.89 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2017.05.23.

      Būvdarbi pabeigti 2018.09.23.

      Objekts nodots ekspluatācijā 12.12.2018.

      6.1.5.0/17/I/003A4Rīgas apvedceļš (Baltezers – Saulkalne),

      km 12,48-19,68

      Autoceļa posma seguma, 7,18 km garumā un tilta pār Mazo Juglu pārbūve (paaugstinot segas nestspēju)Kopējās plānotās izmaksas – 6 517 417.90 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 5 539 805.22 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2017.08.03.

      Būvdarbi pabeigti 2018.08.24.

      Objekts nodots ekspluatācijā 2018.11.14.

      6.1.5.0/18/I/001A2Rīga – Sigulda – Igaunijas robeža (Veclaicene), km 88,10-95,20Autoceļa posma seguma, 7,10 km garumā un caurteku pārbūve (paaugstinot segas nestspēju)Kopējās plānotās izmaksas – 10 520 000.00 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 8 942 000.00 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2018.08.20.

      Darbus plānots pabeigt 2019. gada septembrī

      6.1.5.0/18/I/002A2

      A3

      Rīga – Sigulda – Igaunijas robeža (Veclaicene) posma km 25.50-39.40 (abas brauktuves) un Inčukalns – Valmiera – Igaunijas robeža (Valka) posma km 0.00-1.65Autoceļa posma seguma (tai skaitā ceļu pārvadu un nobrauktuvju), 34,95 km garumā, caurteku, gājēju tuneļu un tiltu pārbūveKopējās plānotās izmaksas – 49 642 124.67 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 22 012 967.62 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2019.04.01.

      Darbus plānots pabeigt 2020. gadā

       

    Valsts autoceļu rekonstrukcijas objekti 2007.-2013. gada plānošanas periodā ar ES fondu līdzfinansējumu

    INTERREG projekti

      EASYCROSSING 

      Projekta “Ceļu infrastruktūras uzlabošana labu reģionālo centru savienojumu nodrošināšanai un darbaspēka mobilitātes veicināšanai pierobežas teritorijā” (EASYCROSSING, LLI-280) vispārīgais mērķis ir veicināt ģeogrāfisko mobilitāti un teritoriālo integritāti Latvijas un Lietuvas pierobežas reģionos ar atbilstošas transporta infrastruktūras nodrošināšanu darbaspēka, pakalpojumu un preču kustībai, lai samazinātu tādus ilgtspējīgas reģionālās attīstības šķēršļus kā augsts bezdarba līmenis, emigrācija, zema ceļu tīkla kvalitāte u.c.

      Lai sasniegtu projekta mērķus, paredzēti:

      • mobilitātes veicināšanas pasākumi,
      • 6 ceļa posmu ar kopējo garumu 45.93 km atjaunošana Latvijas un Lietuvas pierobežā.

      Projektā plānota sekojošu ceļu posmu atjaunošana:

      • P106 Ezere–Embūte–Grobiņa, 0,07-13.95 km Latvijas pusē  un 163 Mažeikiai – LV robeža, 0.0-9.209 km Lietuvas pusē;
      • V1028 Bauska–Bērzi–LT robeža, 7,44-14,62 km Latvijā un 2912 Žeimelis – Vileišiai – LV robeža, 0.0- 5.1 km Lietuvā;
      • P75 Jēkabpils–LT robeža, 56,08-60,50 km un V961 Nereta–Sleķi, 0,10-1,15 km Latvijas pusē un 3647 Pandėlys – Suvainiškis – LV robeža, 13.3 – 18.3 km Lietuvas pusē,
        kā arī e-vidē veidoti informācijas apmaiņas punkti par darba iespējām abpus robežai un iespējām to atrast.

      Plānots, ka būvdarbi visos sešos objektos tiks uzsākti 2018.gadā, kā arī pabeigti, ja laika apstākļi pavasara un rudens sezonā būs būvdarbiem piemēroti.

      Projekts tiek īstenots sadarbībā starp LR Satiksmes ministriju, kuras vārdā projektu īsteno VAS “Latvijas Valsts ceļi” (Vadošais partneris un atbildīgs par visu projektu kopumā) un Lietuvas Ceļu administrāciju  ar Latvijas – Lietuvas pārrobežu sadarbības programmas 2014.-2020.gadam atbalstu. Programma projekta īstenošanai piešķīrusi 8 999 889.93 EUR (Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) līdzekļi), attiecīgi, Latvijas pusei – 4 499 889.93 EUR un Lietuvas pusei – 4 500 000.00 EUR ERAF līdzekļu, kuriem partneri nodrošina līdzfinansējumu vismaz 15% apmērā.

      Ieviešanas laiks: 01.01.2018.-26.11.2019.

      Projekta ieviešanas statuss uz 2018.gada noslēgumu:

      • Uzsākot projekta ieviešanu, veikts satiksmes plūsmas intensitātes mērījums uz visiem atjaunojamajiem ceļu posmiem, lai noteiktu tās līmeni pirms būvdarbu uzsākšanas un vēlāk salīdzinātu ar datiem pēc būvdarbu pabeigšanas un objektu nodošanas ekspluatācijā, tādējādi nosakot satiksmes plūsmas pieaugumu un projekta ietekmi uz apkārtnes sociālekonomisko aktivitāti.
      • Šeit  pieejami satiksmes plūsmas mērījumi pirms rekonstrukcijas.
      • Latvijas pusē būvdarbi atjaunojamajos posmos uz autoceļiem P75 / V961 un P106 ir jau pabeigti un objekti nodoti ekspluatācijā, savukārt darbu izpilde uz autoceļa V1028 ir pagarināta un tiks noslēgta 2019.gada būvniecības sezonā.
      • Lietuvas pusē būvdarbi uzsākti posmos uz autoceļiem Nr.163 un Nr. 2912. Uz Nr. 3647 darbus plānots sākt līdz ar 2019.gada būvniecības sezonas sākumu. Plānots, ka būvdarbi arī tiks pabeigti 2019.gadā, kaut gan iespējama projekta īstenošanas pagarināšana neplānoto arheoloģisko izrakumu dēļ.

      Noderīga informācija: 

      Informācija par Programmu: www.latlit.eu. 
      Informācija par Eiropas Savienību: www.europa.eu.

      Projekta vadītāja:

      Liesma Grīnberga
      VAS Latvijas Valsts ceļi
      Attīstības Instrumentu daļas Projektu vadītāja
      E-pasts: liesma.grinberga@lvceli.lv

       

      SMART E67: Uzlabota satiksmes vadība E67 transporta koridorā

      Projekta ietvaros ir uzstādītas mainīgās informācijas ceļa zīmes, modernizēi esošie luksofori un pielāgoti adaptīvam darba režīmam (gaismas tiek pārslēgtas, ņemot vērā aktuālo satiksmes situāciju), uzstādītas jaunas laikapstākļu stacijas un modernizētas esošās, kā arī izveidots satiksmes reāllaika videonovērošanas un negadījumu novēršanas risinājums divos nozīmīgos satiksmes mezglos.

      Latvijā projekts SMART E67 ir vērsts uz pasažieru transporta plūsmas un kravu pārvadājumu efektivitātes (samazināt braukšanas laiku) un drošības paaugstināšanu Via Baltica posmā no Ainažiem līdz Lietuvas robežai.

      SMART E67 tiek realizēts Centrālbaltijas pārrobežu sadarbības programmas 2014.-2020.gadam (INTERREG V A) ietvaros. Iniciators un vadošais partneris ir VAS “Latvijas Valsts ceļi”, un projekts tiek īstenots sadarbībā ar Igaunijas Ceļu administrāciju. Viedās transporta sistēmas elementus paredzēts uzstādīt uz Via Baltica gan Latvijā, gan Igaunijā, posmā Tallina–Rīga–Bauska–Lietuvas robeža. Projekta kopējās izmaksas ir 2,5 milj. eiro, no tiem 85% ir ERAF līdzfinansējums. Latvijai pieejamais finansējums ir 1,4 milj. eiro, no kuriem 1,2 milj. ir ERAF līdzfinansējums.

      Projekta specifiskie mērķi:

      • Izstrādāt vienotu, uz labākās prakses piemēriem balstītu, plānojumu un tehnoloģisko pieeju viedo transporta sistēmu/aprīkojuma uzstādīšanai uz autoceļa E67 Latvijā un Igaunijā;
      • Veikt pilotinvestīcijas viedā transporta sistēmas aprīkojumu un iekārtu iegādei, uzstādīšanai un testēšanai uz autoceļa E67 Latvijā un Igaunijā;
      • Nodrošināt informācijas apmaiņas sistēmu starp Latvijas un Igaunijas satiksmes informācijas centriem ITS apkalpošanā un satiksmes dalībnieku informēšanā;
      • Paaugstināt sabiedrības un satiksmes dalībnieku informētību par viedo transporta sistēmu darbību un lietderību satiksmes efektivitātes un drošības paaugstināšanā.

      Projekta galvenās aktivitātes:

      • ITS priekšizpēte, tehniski ekonomiskā pamatojuma izstrāde, plānošana un tehniskā projekta izstrāde;
      • IT aprīkojuma iegāde un satiksmes informācijas kontroles programmatūras izstrāde un pielāgošana ITS aprīkojuma darbības integrēšanai esošajā Satiksmes informācijas centra darbībā;
      • IT aprīkojuma iegāde un satiksmes informācijas kontroles programmatūras izstrāde un pielāgošana, lai nodrošinātu satiksmes informācijas apriti starp VAS “Latvijas Valsts ceļi” Satiksmes informācijas centru un Igaunijas Ceļu administrācijas satiksmes informācijas centru;
      • Investīcijas ITS iekārtās un aprīkojumā: mainīgās ceļa zīmes, adaptīvie luksofori, meteoroloģiskās stacijas, novērošanas kameras, negadījumu novēršanas aprīkojums u.c.;
      • Satiksmes informācijas centru speciālistu apmācības un pieredzes apmaiņa;
      • Mērķa grupu informēšana par ITS darbību un nozīmi;
      • Projekta komunikāciju aktivitātes un sabiedrības informēšana;
      • Vadība, koordinēšana un atskaitīšanās.

      Projekta rezultāti un ieguvumi: Projekta ietvaros transporta informācijas sistēmu infrastruktūras modernizēšanā un viedo satiksmes informācijas risinājumu ieviešanā autoceļa E67 posmā no Ainažiem līdz Lietuvas robežai plānots investēt 1,063 miljoni eiro.

      Projekta ietvaros paredzēts piegādāt un uzstādīt:

      • 2 brīvi programmējamas maināmas, t.sk., brīdinājuma, informācijas ceļa zīmes;
      • 13 fiksētās matricas tipa brīdinošās maināmas informācijas ceļa zīmes ar ekrāniem pie ceļu metroloģiskajām stacijām;
      • 10 esošo luksoforu modernizēšana un pielāgošana adaptīvajam darba režīmam;
      • 4 jaunu meteoroloģisko staciju izveide un 8 esošo meteoroloģisko staciju modernizēšana;
      • novērošanas sistēmu un negadījumu novēršanas sistēmu izveide divās vietās.

      VAS “Latvijas Valsts ceļi” ieguvumi īstenojot projektu:

      • Pārrobežu sadarbībā piesaistīts finansējums pilotinvestīcijām viedo transporta sistēmu aprīkojuma ieviešanai uz Latvijas ceļiem;
      • Starptautiska sadarbība un pieredzes apmaiņa satiksmes informācijas uzlabošanas jomā;
      • Paaugstināts Satiksmes informācijas centra speciālistu zināšanu līmenis viedo transporta sistēmu ieviešanā un to darbībā;
      • Kopumā paaugstināta transporta plūsmas efektivitāte un drošība uz autoceļa E67.

      Projekta partneri: VAS “Latvijas Valsts ceļi” Satiksmes informācijas centrs (Vadošais partneris, Latvija) un Igaunijas Ceļu administrācija (Projekta partneris, Igaunija).

      Papildus informācijai:

      Konferences “Intelligent Transportation Systems for the safe future” prezentācijas:

       

      Projekta vadītājs:

      Boriss Jeļisejevs,
      VAS Latvijas Valsts ceļi
      Satiksmes informācijas centra vadītājs
      E-pasts: boriss.jelisejevs@lvceli.lv

       

       

      Igaunijas – Latvijas pārrobežu sadarbības programma 2007.-2013.gadam

      Sadarbībā ar Igaunijas autoceļu administrāciju INTERREG programmas ietvaros rekonstruēti pārrobežas ceļu posmi:

      • Karksi-Nuia-Lilli no 0,820. km līdz 16,975. km Igaunijā un
      • Valmiera-Rūjiena-Igaunijas rob.(P17 ) divos posmos – no 28,89. km līdz 35,00. km (6,11 km asfaltbetona segas rekonstrukcija) un no 48,00. km līdz 55,832. km (7,832 km 3,5 kārtīga virsmas apstrādeLatvijā.

      Projekta ierosinātājs bija Igaunijas autoceļu administrācija (IAA), par projekta realizācijas partneri uzaicinot VAS ”Latvijas Valsts ceļi” (LVC). Satiksmes ministrija dalību projektā akceptēja ar Deleģēšanas līguma sadaļu 33.7. 2009. gada 21. augustā tika noslēgts Sadarbības līgums (The Partnership Agreement) starp LR Satiksmes ministriju un IAA, par Vadošo partneri nosakot Igaunijas pusi. Būvdarbus veica  Valga Teed par kopējo summu 1503395,33 EUR. Savukārt būvuzraudzību veica Igaunijas kompānija AS Taalri Varahaldus par kopējo summu 38 605,05 EUR ( t. sk. PVN 21 % 6700,05 EUR). Objekta pieņemšanas-nodošanas akts tika parakstīts 2011. gada 23. decembrī.

      Saskaņā ar Šengenas līgumu ES valstu un starpvalstu attīstība nebeidzas ar valsts robežu, tādēļ ir ļoti svarīgi plānot un attīstīt pierobežas infrastruktūru, kas ir šī projekta pamatnostādne. Līdz šim projektam starp Latviju un Igauniju asfaltbetona segums bija nodrošināts tikai divās robežšķērsošanas vietās – Ainažos un Valkā (200 km attālumā vienai no otras). Unguriņu robežpārejas punkts atrodas 60 km attālumā no Valkas un 110 km attālumā no Ainažu robežpārejas punkta. Pastāv arī citi robežpārejas punkti, bet tie ir ar grants segumu un saistīti tikai ar lokālas nozīmes autoceļiem.

      Minētā projekta ietvaros Latvijas teritorijā kopumā tika rekonstruēti 13,942 km P17 autoceļa. Projekta realizācijai nebija nepieciešama zemju ieguve, jo būvdarbi notika ceļu zemes nodalījuma joslā.

      Realizējot šo projektu tika iegūts vēl vienu robežpārejas punkts, kas saistīts ar abu valstu galveno ceļu tīklu. Latvijas pusē tas ir autoceļš P17, kas ved uz Valmieru, savukārt Igaunijas pusē tas ir autoceļš Nr. 54, kas ved uz Karksi Nuia un tālāk uz Tartu. Unguriņu robežpārejas punkts varētu būt alternatīva 200 km attālumā esošajiem robežpārejas punktiem Ainažos un ValkāRobežpāreju Unguriņi 2009. gadā šķērsoja 21 785 cilvēki un 9462 automašīnas.

       

       

       

PPP projekti

    Ķekavas apvedceļa PPP projekts

      Vispārīgā informācija par projektu

      Kāpēc Ķekavas apvedceļš?

      Ķekavas apvedceļš pēc izbūves būs jaunais autoceļa A 7 Rīga – Bauska – Lietuvas robeža (Grenctāle) posms no 7,9 – 25,0 km, kas būs daļa no starptautiskā autoceļa E67 Via Baltica (Helsinki – Tallina – Rīga – Panevēža – Kauņa – Varšava – Prāga) un ietilps TEN-T tīklā, nodrošinot valsts galvaspilsētas Rīgas tiešāko un ātrāko savienojumu ar kaimiņvalsti – Lietuvu un citām Eiropas valstīm. Autoceļš nodrošina satiksmes plūsmu cauri Rīgai tālāk uz Rīgas apvedceļu (A4 Baltezers-Saulkalne), Rīgas apvedceļu (A5 Salaspils-Babīte), autoceļiem A6 Rīga-Daugavpils-Krāslava-Baltkrievijas robeža (Patarnieki), A8 Rīga-Jelgava-Lietuvas robeža (Meitene) un A9 Rīga (Skulte)-Liepāja.

      Esošais autoceļš E67 /A7 posmā Rīga- Ķekava ir viens no visnoslogotākajiem Latvijā un pēdējo 15 gadu laikā satiksmes intensitāte pieaugusi vairākas reizes, pārsniedzot 17 000 transportlīdzekļu diennaktī. Līdz ar to jau pašlaik satiksmes intensitāte trīskārt pārsniedz to autoceļa noslodzi, kādai tas bijis projektēts, turklāt tas ir vienīgais 2 joslu brauktuves izvads no Rīgas pilsētas.

      Plānotā apvedceļa tehniskais raksturojums

      Kopējais Ķekavas apvedceļa garums plānots 17.5 km, t.sk., jauna ātrgaitas ceļa posma izbūve – 14.4 km un esošā ceļa rekonstrukcija – 3.1 km. 11.1 km plānoti kā četru joslu brauktuve, bet 6.4 km – brauktuve ar divām joslām. Projekts ietver arī četrus divlīmeņu krustojumus, četrus tuneļus, vienu tiltu, septiņus rotācijas apļus un paralēlos ceļus 14.4 km garumā.

      PPP modeļa izvēles priekšnosacījumi

      PPP, jeb privātās – publiskās partnerības projekts izvēlēts kā piemērotākais risinājums, pamatojoties uz sekojošiem kritērijiem:

      • privātā sektora (būvniecības uzņēmumi, bankas u.c.) iesaiste publisko pakalpojumu nodrošināšanā (šajā gadījumā – publiskais partneris, jeb pasūtītājs ir LR Satiksmes ministrija),
      • efektīvs veids, kā piesaistīt finansējumu un nodrošināt projekta īstenošanu iespējami īsā laikā, kā arī abpusējs finansiāls izdevīgums,
      • optimāls risku sadalījums starp partneriem,
      • iespēja izmantot jaunas tehnoloģijas un inovatīvus risinājumus.

      PPP modeļa raksturojums

      Ķekavas apvedceļa būvniecībai izvēlēts PPP modelis ar šādiem nosacījumiem:

      • līguma veids – DBFM (design, build, finance and maintain, jeb projektēšana, būvniecība, finansēšana un uzturēšana),
      • līguma darbības laiks: 23 gadi (3 gadi projektēšanai un būvniecībai, 20 gadi – uzturēšanai),
      • publiskā partnera maksājumu veids privātajam partnerim – pieejamības maksājumi.

      Plānotais projekta ieviešanas laika grafiks

       

      Aktuāla informācija par projektu 

      JAUNS!

      Kandidāti, kuri tika atzīti par atbilstošiem iepirkuma par “Publiskās un Privātās partnerības līgums par E67 / A7 Rīga – Bauska – Lietuvas robeža (Grenctāle) posma 7,9 -25,0 km (Ķekavas apvedceļa) projektēšanu, būvniecību, finansēšanu un uzturēšanu” Kvalifikācijas kārtas prasībām, 17.05.2019. tika uzaicināti sagatavot un iesniegt savus Sākotnējos piedāvājumus atbilstoši Atlases kārtas nosacījumiem.

      Ar iepirkumu saistītā informācija, piemēram, atbildes uz Kandidātu uzdotajiem jautājumiem atrodama LVC mājas lapā sadaļā “IEPIRKUMI”, iepirkuma identifikācijas  Nr. LVC2018/100/PP

      Paziņojums par līgumu (iepirkuma procedūas uzsākšanu)  ir atrodams IUB mājaslapā šeit: https://pvs.iub.gov.lv/show/562645

      Kandidāti aicināti iesniegt savus Sākotnējos piedāvājumus līdz 2019.gada 9.augustam plkst. 10:00 pēc Latvijas laika.

      —-

      Šī gada 4.-7.09.2018. Rīgā notika PPP projekta “Ķekavas apvedceļš” 2. Atvērto durvju dienas, organizējot pasākumu kā individuālas jautājumu – atbilžu sesijas, atbildot uz interesentu jautājumiem par Iepirkumu, kvalifikācijas un līguma piešķiršanas kritērijiem.

      Galvenā informācija apkopota sekojošos dokumentos:

      Prezentācija_2.Atvērto durvju dienas_04.-07.09.2018. (ENG),
      Biežāk uzdotie jautājumi un atbildes (ENG).

       

      —-
      Lūdzam ņemt vērā, ka šeit publicētajam dokumentiem ir informatīvs raksturs un tas var atšķirties no iepirkuma dokumentācijas!