Projekti

    ERAF līdzfinansētie valsts reģionālo autoceļu rekonstrukcijas objekti 2014.-2020.g. plānošanas periodā

      LV_ID_EU_logo_ansamblis_ERAF_RGB

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) līdzfinansētie valsts reģionālo autoceļu rekonstrukcijas objekti 2014.-2020.g. plānošanas periodā

      Projektu īstenošanas rezultātā – autoceļu tehniskā stāvokļa uzlabošana, nodrošinās autoceļu lietotājiem komfortablus un drošus braukšanas apstākļus, samazinot autobraukšanas izmaksas un ceļā pavadīto laiku un vienlaikus pagarinot pārbūvēto asfaltbetona segu kalpošanas laiku (paaugstinot to nestspēju). Investīciju rezultātā pārbūvētie autoceļi nodrošinās piekļuvi TEN-T pamattīklam, savukārt kvalitatīva transporta infrastruktūra samazinās ceļa uzturēšanas izmaksas, uzlabos satiksmes drošību un ļaus samazināt pārvietošanās ilgumu. Tāpat uzlabosies iedzīvotāju mobilitāte, dzīves vides kvalitāte, publisko pakalpojumu pieejamība un samazināsies apkārtējās vides piesārņojums.

      Informācija atjaunota 2017. gada decembrī.

       

      Vienošanās Nr.NosaukumsMērķisFinansējumsĪstenošanas gaita
       

      6.3.1.0/16/I/001

       

       

      P62

       

      Krāslava – Preiļi – Madona,
      km 104,20 – 113,40
      Autoceļa posma asfaltbetona segas, 9,20 km garumā, t.sk. Atašas tilta un Ilzītes caurtekas pārbūveKopējās plānotās izmaksas: 4 607 121.82 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums: 3 916 053.54 EUR

      Būvdarbi uzsākti 15.12.2014.

      Objekts pieņemts ekspluatācijā 30.10.2017.

       

       

      6.3.1.0/16/I/002

       

       

      P87

       

      Bauska – Aizkraukle,

      km 76,36 ‑ 77,391 un km 77,939 ‑ 78,48

      Autoceļa posma asfaltbetona segas pārbūve, 1,572 km garumāKopējās izmaksas: 1 888 076.61 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums: 1 604 865.13 EUR

      Būvdarbi uzsākti 01.06.2015.

      Objekts pieņemts ekspluatācijā 19.08.2016.

       

      6.3.1.0/16/I/003

       

       

      P104

       

      Tukums – Auce – Lietuvas robeža (Vītiņi), km 55,70 ‑ 60,80 un km 63,39 ‑ 65,22Autoceļa posma asfaltbetona segas pārbūve, 6,93 km garumāKopējās plānotās izmaksas: 6 659 444.80 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums: 5 660 528.07 EUR

      Posmā km 55,70 – 60,80 būvdarbus plānots uzsākt 2019. gadā.

      Posmā km 63,39 – 65,22 būvdarbi uzsākti 16.04.2015., būvdarbi pabeigti 18.09.2015.

       

      6.3.1.0/16/I/004

       

       

      P30

       

      Cēsis – Vecpiebalga – Madona,
      km 24,60 – 38,00
      Autoceļa posma asfaltbetona segas, 13,40 km garumā, t.sk. ceļa pārvada pār dzelzceļu (km 24,80) un Gaujas tilta pārbūveKopējās izmaksas: 9 736 350.01 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums:  8 275 897.51 EUR

      Būvdarbi uzsākti 23.03.2015.

      Objekts pieņemts ekspluatācijā 10.10.2016.

       

      6.3.1.0/16/I/007

       

       

      P73

       

      Vecumnieki – Nereta – Subate,

      km 7,30 – 20,89

      Autoceļa posma asfaltbetona segas, 13,59 km garumā, t.sk. Iecavas tilta, Vārnupītes (Pančupītes) un Svētupītes caurteku pārbūveKopējās plānotās izmaksas:  11 853 042.65 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums: 10 075 086.25 EUR

      Būvdarbi uzsākti 13.07.2015.

      Objekts pieņemts ekspluatācijā 26.10.2016.

       

      6.3.1.0/16/I/009

       

       

      P85

       

      Rīgas HES – Jaunjelgava,
      km 40,20 – 48,80
      Autoceļa posma asfaltbetona segas, 8,60 km garumā, t.sk. Dīriķupītes tilta pārbūveKopējās plānotās izmaksas: 8 984 006.33 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums: 7 636 405.38 EUR

      Būvdarbi uzsākti 05.10.2015.

      Objekts pieņemts ekspluatācijā 22.11.2016.

       

      6.3.1.0/16/I/005

       

       

      P30

       

      Cēsis – Vecpiebalga – Madona,
      km 38,00 – 49,00
      Autoceļa posma asfaltbetona segas pārbūve, 11,00 km garumāKopējās plānotās izmaksas: 9 507 904.38 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums: 8 081 718.72 EUR

      Būvdarbi uzsākti 20.06.2016.

      Objekts pieņemts ekspluatācijā 12.10.2017.

       

       

      6.3.1.0/16/I/006

       

       

      P32

       

      Augšlīgatne – Skrīveri,

      km 0,006 – 13,96

      Autoceļa posma asfaltbetona segas, 13,954 km garumā, t.sk. Strautas tilta pārbūveKopējās plānotās izmaksas: 13 363 190.66 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums: 11 358 712.06 EUR

      Būvdarbi uzsākti 20.06.2016.

      Tehnoloģiskais pārtraukums no 10.10.2017.

       

      6.3.1.0/16/I/008

       

       

      P73

       

      Vecumnieki – Nereta – Subate,

      km 29,20 – 40,33

      Autoceļa posma asfaltbetona segas, 11,13 km garumā, t.sk. Viesītes tilta, tuneļa un caurtekas pārbūveKopējās plānotās izmaksas: 9 046 063.18 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums: 7 689 153.70 EUR

      Būvdarbi uzsākti 03.08.2016.

      Būvdarbi pabeigti 26.08.2017.

       

       

      6.3.1.0/16/I/010

       

       

      P120

       

      Talsi – Stende – Kuldīga
      km 1,56 ‑ 10,91
      Autoceļa posma asfaltbetona segas, 9,35 km garumā, t.sk. ceļa pārvada (5,77 km) ar četrām rampām pārbūveKopējās plānotās izmaksas: 14 295 413.84 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums: 12 151 101.76 EUR

      Būvdarbi uzsākti 28.06.2016.

      Objekts pieņemts ekspluatācijā 09.10.2017.

       

       

      6.3.1.0/16/I/011

       

       

      P11

       

      Kocēni – Limbaži – Tūja,
      km 19,22 – 27,70
      Autoceļa posma asfaltbetona segas, 8,48 km garumā, t.sk. Iesalas tilta pārbūveKopējās plānotās izmaksas: 7 748 798.33 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums: 6 586 478.58 EUR

      Būvdarbi uzsākti 04.07.2016.

      Objekts pieņemts ekspluatācijā 27.11.2017.

       

       

      6.3.1.0/16/I/012

       

       

      P89

       

      Ķekava – Skaistkalne,
      km 47,05 – 55,80
      Autoceļa posma asfaltbetona segas, 8,75 km garumā, t.sk. Iecavas un Mēmeles tiltu un Dzērvītes kastveida caurtekas pārbūveKopējās plānotās izmaksas: 9 000 901.19 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums: 7 650 766.01 EUR

      Būvdarbi uzsākti 04.07.2016.

      Būvdarbi pabeigti 09.08.2017.

       

      6.3.1.0/16/I/013P62Krāslava – Preiļi – Madona, km 0,80 ‑ 4,00Autoceļa posma asfaltbetona segas, 3,20 km garumā, t.sk. Jāņupītes tilta pārbūveKopējās plānotās izmaksas: 3 720 373.93 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums: 3 162 317.84 EUR

      Būvdarbi uzsākti 20.07.2016.

      Objekts pieņemts ekspluatācijā 26.10.2017.

       

      6.3.1.0/16/I/014P68Daugavpils – Skrudaliena – Baltkrievijas robeža (Silene), km 3,320 ‑ 7,840Autoceļa posma asfaltbetona segas, 4,52 km garumā pārbūveKopējās plānotās izmaksas: 4 119 082.97 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums: 3 501 220.52 EUR

      Būvdarbi uzsākti 21.07.2016.

      Objekts pieņemts ekspluatācijā 13.09.2017.

       

      6.3.1.0/16/I/015P128Sloka – Talsi, km 24,48 ‑ 32,02Autoceļa posma asfaltbetona segas, 7,54 km garumā pārbūveKopējās plānotās izmaksas: 8 586 771.05 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums: 7 298 755.39 EUR

      Būvdarbi uzsākti 11.07.2016.

      Objekts pieņemts ekspluatācijā 19.09.2017.

       

      6.3.1.0/16/I/016P73Vecumnieki – Nereta – Subate

      km 57,56 – 65,10

      Valsts reģionālā autoceļa P73 Vecumnieki – Nereta – Subate posma km 57,56 – 65,10 segas pārbūveKopējās plānotās izmaksas:

      7 288 272.38 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums:

      6 195 031.52 EUR

      Būvdarbus plānots uzsākt 2018.gadā
      6.3.1.0/16/I/017P36Rēzekne – Gulbene km 3,98 – 12,25 (Rēzekne – Audriņi)Valsts reģionālā autoceļa P36 Rēzekne – Gulbene km 3,98 – 12,25 (posma Rēzekne – Audriņi) pārbūveKopējās plānotās izmaksas:

      7 147 852.58 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums:

      6 075 674.69 EUR

      Būvdarbi uzsākti 22.05.2017.

      Tehnoloģiskais pārtraukums no 11.11.2017.

       

      6.3.1.0/16/I/018P76Aizkraukle – Jēkabpils km 33,45 – 38,43 pārbūve (tilts)Valsts reģionālā autoceļa P76 Aizkraukle – Jēkabpils posma km 33,45 – 38,43 pārbūve, tilta pār Rudzaiti un ceļa pārvada pār dzelzceļu pārbūves darbiKopējās plānotās izmaksas:

      5 154 837.92 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums:

      4 381 612.23 EUR

      Būvdarbi uzsākti 24.05.2017.

      Tehnoloģiskais pārtraukums no 01.11.2017.

       

      6.3.1.0/16/I/019P62Krāslava – Preiļi – Madona km 44,15 – 57,54 (Bašķi – Preiļi) pārbūve (tilts)Valsts reģionālā autoceļa P62 Krāslava – Preiļi – Madona km 44,15 – 57,54 (posma Bašķi – Preiļi), Preiļupītes tilta un tilta pār Jašas upi pārbūves darbiKopējās plānotās izmaksas: 16 416 572.84 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums:

      13 954 086.91 EUR

      Būvdarbi uzsākti 01.08.2017.

      Tehnoloģiskais pārtraukums  plānots no 22.12.2017.

       

      6.3.1.0/16/I/020P37Pļaviņas – Madona – Gulbene km 80,43 – 90,40Valsts reģionālā autoceļa P37 Pļaviņas – Madona – Gulbene posma km 80,43 – 90,40 pārbūveKopējās plānotās izmaksas: 10 581 977.51 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums:

      8 994 681.00  EUR

      Būvdarbi uzsākti 14.03.2017.

      Tehnoloģiskais pārtraukums no 01.11.2017.

       

      6.3.1.0/17/I/001P37Pļaviņas – Madona – Gulbene km 71,50 – 80,43 pārbūve (tunelis)Valsts reģionālā autoceļa P37 Pļaviņas – Madona – Gulbene posma km 71,50 – 80,43 pārbūve (tunelis)Kopējās plānotās izmaksas:

      7 991 208.24 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums:

      6 792 527.01 EUR

      Būvdarbi uzsākti 02.10.2017.

      Tehnoloģiskais pārtraukums no 01.12.2017.

       

      6.3.1.0/17/I/002P5 Ulbroka – Ogre km 20,54 – 25,00 pārbūveValsts reģionālā autoceļa P5 Ulbroka – Ogre posma km 20,54 – 25,00 pārbūveKopējās plānotās izmaksas:

      4 678 254.17 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums:

      3 976 516.05 EUR

      Būvdarbi uzsākti 27.04.2017.

      Tehnoloģiskais pārtraukums no 10.11.2017.

       

      6.3.1.0/17/I/003P30Cēsis – Vecpiebalga – Madona km 2,14 – 8,02 pārbūveValsts reģionālā autoceļa P30 Cēsis – Vecpiebalga – Madona posma km 2,14 – 8,02 pārbūveKopējās plānotās izmaksas:

      6 239 477.72 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums:

      5 303 556.06 EUR

      Būvdarbi uzsākti 12.07.2017.

      Tehnoloģiskais pārtraukums no 09.12.2017.

       

      6.3.1.0/17/I/004P62P62 Krāslava – Preiļi – Madona km 88,00-99,53 pārbūveValsts reģionālā autoceļa P62 Krāslava – Preiļi – Madona km 88,00-99,53 pārbūveKopējās plānotās izmaksas:

      10 052 174.56 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums: 8 544 348.37 EUR

       

      Būvdarbi uzsākti 11.08.2017.

      Tehnoloģiskais pārtraukums no 01.12.2017.

       

      6.3.1.0/17/I/005P32P32 Augšlīgatne – Skrīveri posma Augšlīgatne – Nītaure km 47,20-60,29 pārbūveValsts reģionālā autoceļa P32 Augšlīgatne – Skrīveri posma Augšlīgatne – Nītaure km 47,20-60,29 pārbūveKopējās plānotās izmaksas:

      11 360 594.00 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums:  9 656 505.05 EUR

       

      Būvdarbi uzsākti 11.08.2017.

      Tehnoloģiskais pārtraukums plānots no 11.12.2017.

       

      6.3.1.0/17/I/006P32P32 P32 Augšlīgatne – Skrīveri posma Augšlīgatne – Nītaure km 61,265 -71,271 pārbūveValsts reģionālā autoceļa P32 Augšlīgatne – Skrīveri posma Augšlīgatne – Nītaure km 61,265 -71,271 pārbūveKopējās plānotās izmaksas:

      9 466 887.29 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums:  8 046 854.20 EUR

       

      Būvdarbus plānots uzsākt 2018. gadā

       

    KF līdzfinansētie valsts galveno autoceļu rekonstrukcijas objekti 2014.-2020.g. plānošanas periodā

      kf-emblema

      Kohēzijas fonda (KF) līdzfinansētie valsts galveno autoceļu rekonstrukcijas objekti 2014.-2020.g. plānošanas periodā

      (Informācija atjaunota 2017. gada septembrī)

      Kohēzijas fonda līdzfinansētie valsts galveno autoceļu rekonstrukcijas objekti
      2014.-2020.g. plānošanas periodā

      Projektu īstenošanas rezultātā autoceļu lietotājiem tiks nodrošināti komfortabli un droši braukšanas apstākļi. Investīciju rezultātā pārbūvētie autoceļi nodrošinās trūkstošo sasaistes posmu ar TEN-T tīklu. Kvalitatīva transporta infrastruktūra samazinās ceļa uzturēšanas izmaksas, uzlabos satiksmes drošību, ļaus samazināt pārvietošanās ilgumu, kā arī uzlabosies iedzīvotāju mobilitāte, dzīves vides kvalitāte, publisko pakalpojumu pieejamība un samazināsies apkārtējās vides piesārņojums.

      Vienošanās Nr.NosaukumsMērķisFinansējumsĪstenošanas gaita
       

      6.1.5.0/15/I/001

       

       

      A13

       

      Krievijas robeža (Grebņeva) – Rēzekne – Daugavpils – Lietuvas robeža (Medumi),
      km 156,40-163,05
      Autoceļa posma seguma pārbūve 6,65 km garumā (paaugstinot segas nestspēju).Kopējās attiecināmās projekta izmaksas – 12 827 703.84 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 10 903 548.26 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2015.08.24.

      Būvdarbi pabeigti 2016.08.29.

      Objekts nodots ekspluatācijā 2016.11.04.

       

      6.1.5.0/15/I/002

       

       

      A9

       

      Rīga (Skulte) – Liepāja,

      km 24,40-38,18

      Autoceļa posma seguma, 13,66 km garumā un tilta pār Lielupi pārbūve (paaugstinot segas nestspēju).Kopējās plānotās izmaksas – 17 544 860.00 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 14 913 131.00 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2015.05.21.

      Būvdarbi pabeigti 2016.06.19.

      Objekts nodots ekspluatācijā 2016.09.13.

      Džūkstes – Kauguru kanāla tilta pārbūve, km 26,23Tilta pār Džūkstes – Kauguru kanāla pārbūve.Būvdarbi uzsākti 2016.08.18.

      Būvdarbi pabeigti 2017.06.01.

      Objekts nodots ekspluatācijā 2017.08.25.

       

      6.1.5.0/15/I/003

       

       

      A11

       

      Liepāja – Lietuvas robeža (Rucava),
      km 21,85-45,02
      Autoceļa posma seguma, 23,17 km garumā un tiltu pār Līgupi un Paurupi pārbūve (paaugstinot segas nestspēju).Kopējās plānotās izmaksas – 16 000 000.00 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 13 600 000.00 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2015.06.02.

      Būvdarbi pabeigti 2016.08.30.

      Objekts nodots ekspluatācijā 2016.12.30.

       

      6.1.5.0/15/I/004

       

       

      A1

       

      Rīga (Baltezers) – Igaunijas robeža (Ainaži),
      km 89,40-101,36
      Autoceļa posma seguma, 11,96 km garumā un tilta pār Krišupi pārbūve (paaugstinot segas nestspēju).Kopējās attiecināmās projekta izmaksas – 11 478 124.01 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 9 756 405.41 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2015.05.11.

      Būvdarbi pabeigti 2016.08.04.

      Objekts nodots ekspluatācijā 2016.09.27.

       

      6.1.5.0/15/I/005

       

       

      A2

       

      Rīga – Sigulda – Igaunijas robeža (Veclaicene),
      km 15,40-25,50
      Autoceļa posma seguma, 20,20 km garumā pārbūve (paaugstinot segas nestspēju).Kopējās plānotās izmaksas – 19 214 335.90 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 16 332 185.51 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2015.04.13.

      Būvdarbi pabeigti 2015.12.09.

      Objekts nodots ekspluatācijā 2016.01.28.

       

      6.1.5.0/15/I/006

       

       

      A9

       

      Rīga (Skulte) – Liepāja,

      km 163,28-185,80

      Autoceļa posma seguma, 22,52 km garumā pārbūve (paaugstinot segas nestspēju).Kopējās attiecināmās projekta izmaksas – 9 215 983.77 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 7 833 586.20 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2014.07.28.

      Būvdarbi pabeigti 2015.10.06.

      Objekts nodots ekspluatācijā 2016.01.19.

       

      6.1.5.0/15/I/007

       

       

      A9

       

      Rīga (Skulte) – Liepāja,

      km 38,24-60,15

      Autoceļa posma seguma, 21,91 km garumā un tiltu pār Apšupi, Bērzupīti un Bērzes upi pārbūve (paaugstinot segas nestspēju).Kopējās attiecināmās projekta izmaksas – 11 342 721.65 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 9 641 313.40 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2014.09.02.

      Būvdarbi pabeigti 2015.10.30.

      Objekts nodots ekspluatācijā 2015.12.17.

       

      6.1.5.0/15/I/008

       

       

      A12

       

      Jēkabpils – Rēzekne – Ludza – Krievijas robeža (Terehova),
      km 106,00-114,34
      Autoceļa posma seguma, 8,34 km garumā un tilta pār Rēzeknes upi pārbūve (paaugstinot segas nestspēju).Kopējās attiecināmās projekta izmaksas – 5 575 647.66 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 4 739 300.51 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2015.02.25.

      Būvdarbi pabeigti 2016.07.12.

      Objekts nodots ekspluatācijā 2016.09.15.

       

      6.1.5.0/15/I/009

       

       

      A13

       

      Krievijas robeža (Grebņeva) – Rēzekne – Daugavpils – Lietuvas robeža (Medumi),
      km 113,12-134,70
      Autoceļa posma seguma pārbūve 21,58 km garumā (paaugstinot segas nestspēju).Kopējās attiecināmās projekta izmaksas – 14 810 709.58 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 12 589 103.14 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2015.05.11.

      Būvdarbi pabeigti 2016.08.04.

      Objekts nodots ekspluatācijā 2016.10.27.

       

      6.1.5.0/15/I/010

       

       

      A3

       

      Inčukalns – Valmiera – Igaunijas robeža (Valka)
      km 60,20-79,45
      Autoceļa posma seguma, 19,25 km garumā, caurteku Jumaras un Āžkalna ceļa pārvada A3/P18 pārbūve (paaugstinot segas nestspēju).Kopējās plānotās izmaksas – 21 096 100.00 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 17 931 685.00 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2016.05.23.

      Būvdarbi pabeigti 2017.07.30.

       

      6.1.5.0/15/I/011

       

       

      A10

       

      Rīga – Ventspils,
      km 20,06-23,84 un 36,49-38,57
      Autoceļa posma seguma, 5,86 km garumā, tiltu pār Varkaļu kanālu un Lielupi un ceļa pārvada (km 37,26) pārbūve (paaugstinot segas nestspēju).Kopējās plānotās izmaksas – 11 623 212.00 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 9 879 730.20 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2016.08.01.

      Būvdarbi pabeigti 2017.09.20.

       

      6.1.5.0/15/I/012

       

       

      A10

       

      Rīga – Ventspils,
      km 57,76-68,60
      Autoceļa posma seguma, 10,84 km garumā, ceļa pārvada pār dz/c Tukums – Jelgava, tilta pār Vašleju un tuneļu (km 63.495, km 64.58, km 65.53 un 67.704) pārbūve (paaugstinot segas nestspēju).Kopējās plānotās izmaksas – 11 034 000.00 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 9 378 900.00 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2016.08.15.

      Būvdarbi pabeigti

      2017.09.05.

       

      6.1.5.0/16/I/001A12Jēkabpils – Rēzekne – Ludza – Krievijas robeža (Terehova),
      km 114,34-125,14
      Autoceļa posma seguma, 10,80 km garumā un tilta pār Garbarupi upi pārbūve (paaugstinot segas nestspēju).Kopējās plānotās izmaksas – 12 195 122.00 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 10 365 853.70 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2017.03.14.

      Objektā notiek būvdarbi.

      Darbus plānots pabeigt 2018. gadā.

      6.1.5.0/16/I/002A13Krievijas robeža (Grebņeva) – Rēzekne – Daugavpils – Lietuvas robeža (Medumi),
      km 144,70-156,40
      Autoceļa posma seguma, 11,70 km garumā un tiltu pār Toročinu un Pakrāci pārbūve (paaugstinot segas nestspēju).Kopējās plānotās izmaksas – 15 702 743.00 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 13 347 331.55 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2017.02.20.

      Objektā notiek būvdarbi.

      Darbus plānots pabeigt 2018. gadā.

      6.1.5.0/16/I/003A12Jēkabpils – Rēzekne – Ludza – Krievijas robeža (Terehova), km 54,60-72,78Autoceļa posma seguma, 18,18 km garumā un tiltu pār Kaževu, Malmuti un Maltu pārbūve (paaugstinot segas nestspēju).Kopējās plānotās izmaksas – 20 847 746.00 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 17 720 584.10 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2017.06.13.

      Darbus plānots pabeigt 2018. gadā.

      6.1.5.0/17/I/001A11Liepāja – Lietuvas robeža (Rucava),

      km 50,547-58,997

      Autoceļa posma seguma, 8,45 km garumā pārbūve (paaugstinot segas nestspēju).Kopējās plānotās izmaksas – 4 434 164.85 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 3 769 040.12 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2017.06.26.

      Darbus plānots pabeigt 2018. gadā.

      6.1.5.0/17/I/002A9Rīga (Skulte) – Liepāja, km 97,58-99,74 un 102,92-113,13Autoceļa posmu seguma, 12,37 km garumā un Bukupes caurtekas un tilta pār Cieceri pārbūve (paaugstinot segas nestspēju)Kopējās plānotās izmaksas – 14 394 009.70 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 12 234 908.25 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2017.05.23.

      Darbus plānots pabeigt 2018. gadā.

      6.1.5.0/17/I/003A4Rīgas apvedceļš (Baltezers – Saulkalne),

      km 12,48-19,68

      Autoceļa posma seguma, 7,18 km garumā un tilta pār Mazo Juglu pārbūve (paaugstinot segas nestspēju)Kopējās plānotās izmaksas – 6 517 417.90 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 5 539 805.22 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2017.08.03.

      Darbus plānots pabeigt 2018. gadā.

       

       

    Valsts autoceļu rekonstrukcijas objekti 2007.-2013. gada plānošanas periodā ar ES fondu līdzfinansējumu

    INTERREG projekti

      INTERREG ir pārrobežu sadarbības programma. Ceļiem, kurus šīs programmas ietvaros iespējams sakārtot, ir jāsākas Latvijā, jābeidzas Lietuvā vai Igaunijā un jāatbilst noteiktiem kritērijiem

      • Latvija – Igaunija

      SMART E67 Uzlabota satiksmes vadība E67 transporta koridorā

      Projekta ietvaros plānots uzstādīt mainīgās informācijas ceļa zīmes, modernizēt esošos luksoforus un pielāgot tos adaptīvam darba režīmam (gaismas tiek pārslēgtas, ņemot vērā aktuālo satiksmes situāciju), uzstādīt jaunas laikapstākļu stacijas un modernizēt esošās, kā arī izveidot satiksmes reāllaika videonovērošanu un negadījumu novēršanas risinājumus atsevišķos satiksmes mezglos.

      Latvijā projekts SMART E67 ir vērsts uz pasažieru transporta plūsmas un kravu pārvadājumu efektivitātes (samazināt braukšanas laiku) un drošības paaugstināšanu Via Baltica posmā no Ainažiem līdz Lietuvas robežai.

      SMART E67 tiek realizēts ERAF pārrobežu sadarbības programmas Interreg Central Baltic ietvaros. Iniciators un vadošais partneris ir VAS “Latvijas Valsts ceļi”, un projekts tiek īstenots sadarbībā ar Igaunijas Ceļu administrāciju. Viedās transporta sistēmas elementus paredzēts uzstādīt uz Via Baltica gan Latvijā, gan Igaunijā, posmā Tallina–Rīga–Bauska–Lietuvas robeža. Projekta kopējās izmaksas ir 2,5 milj. eiro, no tiem 85% ir ERAF līdzfinansējums. Latvijai pieejamais finansējums ir 1,4 milj. eiro, no kuriem 1,2 milj. ir ERAF līdzfinansējums.

      Patlaban norisinās iepirkums par objektu tehnisko projektēšanu un pirmsinstalācijas darbiem. Projekts ir iesācies 2015. gadā un faktiskie darbi, ko sabiedrība varētu redzēt, plānojams, sāksies 2018. gada beigās.

      Projekta specifiskie mērķi:

      • Izstrādāt vienotu, uz labākās prakses piemēriem balstītu, plānojumu un tehnoloģisko pieeju viedo transporta sistēmu/aprīkojuma uzstādīšanai uz autoceļa E67 Latvijā un Igaunijā;
      • Veikt pilotinvestīcijas viedā transporta sistēmas aprīkojumu un iekārtu iegādei, uzstādīšanai un testēšanai uz autoceļa E67 Latvijā un Igaunijā;
      • Nodrošināt informācijas apmaiņas sistēmu starp Latvijas un Igaunijas satiksmes informācijas centriem ITS apkalpošanā un satiksmes dalībnieku informēšanā;
      • Paaugstināt sabiedrības un satiksmes dalībnieku informētību par viedo transporta sistēmu darbību un lietderību satiksmes efektivitātes un drošības paaugstināšanā.

      Projekta galvenās aktivitātes:

      • ITS priekšizpēte, tehniski ekonomiskā pamatojuma izstrāde, plānošana un tehniskā projekta izstrāde;
      • IT aprīkojuma iegāde un satiksmes informācijas kontroles programmatūras izstrāde un pielāgošana ITS aprīkojuma darbības integrēšanai esošajā Satiksmes informācijas centra darbībā;
      • IT aprīkojuma iegāde un satiksmes informācijas kontroles programmatūras izstrāde un pielāgošana, lai nodrošinātu satiksmes informācijas apriti starp VAS “Latvijas Valsts ceļi” Satiksmes informācijas centru un Igaunijas Ceļu administrācijas satiksmes informācijas centru;
      • Investīcijas ITS iekārtās un aprīkojumā: mainīgās ceļa zīmes, adaptīvie luksofori, meteoroloģiskās stacijas, novērošanas kameras, negadījumu novēršanas aprīkojums u.c.;
      • Satiksmes informācijas centru speciālistu apmācības un pieredzes apmaiņa;
      • Mērķa grupu informēšana par ITS darbību un nozīmi;
      • Projekta komunikāciju aktivitātes un sabiedrības informēšana;
      • Vadība, koordinēšana un atskaitīšanās.

      Projekta rezultāti un ieguvumi: Projekta ietvaros transporta informācijas sistēmu infrastruktūras modernizēšanā un viedo satiksmes informācijas risinājumu ieviešanā autoceļa E67 posmā no Ainažiem līdz Lietuvas robežai plānots investēt 1,063 miljoni eiro.

      Projekta ietvaros paredzēts piegādāt un uzstādīt:

      • 2 brīvi programmējamas maināmas, t.sk., brīdinājuma, informācijas ceļa zīmes;
      • 13 fiksētās matricas tipa brīdinošās maināmas informācijas ceļa zīmes ar ekrāniem pie ceļu metroloģiskajām stacijām;
      • 10 esošo luksoforu modernizēšana un pielāgošana adaptīvajam darba režīmam;
      • 4 jaunu meteoroloģisko staciju izveide un 8 esošo meteoroloģisko staciju modernizēšana;
      • novērošanas sistēmu un negadījumu novēršanas sistēmu izveide divās vietās.

      VAS “Latvijas Valsts ceļi” ieguvumi īstenojot projektu:

      • Pārrobežu sadarbībā piesaistīts finansējums pilotinvestīcijām viedo transporta sistēmu aprīkojuma ieviešanai uz Latvijas ceļiem;
      • Starptautiska sadarbība un pieredzes apmaiņa satiksmes informācijas uzlabošanas jomā;
      • Paaugstināts Satiksmes informācijas centra speciālistu zināšanu līmenis viedo transporta sistēmu ieviešanā un to darbībā;
      • Kopumā paaugstināta transporta plūsmas efektivitāte un drošība uz autoceļa E67.

      Projekta partneri: VAS “Latvijas Valsts ceļi” Satiksmes informācijas centrs (Vadošais partneris, Latvija) un Igaunijas Ceļu administrācija (Projekta partneris, Igaunija).

      Papildus informācijai:


      Projekta vadītājs:

      Boriss Jeļisejevs,
      VAS Latvijas Valsts ceļi
      Satiksmes informācijas centra vadītājs
      Boriss.jelisejevs@lvceli.lv

      Papildus informācija pa tālruni 80005555

      • Sadarbībā ar Igaunijas autoceļu administrāciju INTERREG programmas ietvaros rekonstruēti pārrobežas ceļu posmi: Karksi-Nuia-Lilli no 0,820. km līdz 16,975. km Igaunijā un autoceļš Valmiera-Rūjiena-Igaunijas rob.(P17 ) divos posmos – no 28,89. km līdz 35,00. km (6,11 km asfaltbetona segas rekonstrukcija) un no 48,00. km līdz 55,832. km (7,832 km 3,5 kārtīga virsmas apstrādeLatvijā.

      Projekta ierosinātājs bija Igaunijas autoceļu administrācija (IAA), par projekta realizācijas partneri uzaicinot VAS ”Latvijas Valsts ceļi” (LVC). Satiksmes ministrija dalību projektā akceptēja ar Deleģēšanas līguma sadaļu 33.7. 2009. gada 21. augustā tika noslēgts Sadarbības līgums (The Partnership Agreement) starp LR Satiksmes ministriju un IAA, par Vadošo partneri nosakot Igaunijas pusi. Būvdarbus veica  Valga Teed par kopējo summu 1503395,33 EUR. Savukārt būvuzraudzību veica Igaunijas kompānija AS Taalri Varahaldus par kopējo summu 38 605,05 EUR ( t. sk. PVN 21 % 6700,05 EUR). Objekta pieņemšanas-nodošanas akts tika parakstīts 2011. gada 23. decembrī.

      Saskaņā ar Šengenas līgumu ES valstu un starpvalstu attīstība nebeidzas ar valsts robežu, tādēļ ir ļoti svarīgi plānot un attīstīt pierobežas infrastruktūru, kas ir šī projekta pamatnostādne. Līdz šim projektam starp Latviju un Igauniju asfaltbetona segums bija nodrošināts tikai divās robežšķērsošanas vietās – Ainažos un Valkā (200 km attālumā vienai no otras). Unguriņu robežpārejas punkts atrodas 60 km attālumā no Valkas un 110 km attālumā no Ainažu robežpārejas punkta. Pastāv arī citi robežpārejas punkti, bet tie ir ar grants segumu un saistīti tikai ar lokālas nozīmes autoceļiem.

      Minētā projekta ietvaros Latvijas teritorijā kopumā tika rekonstruēti 13,942 km P17 autoceļa. Projekta realizācijai nebija nepieciešama zemju ieguve, jo būvdarbi notika ceļu zemes nodalījuma joslā.

      Realizējot šo projektu tika iegūts vēl vienu robežpārejas punkts, kas saistīts ar abu valstu galveno ceļu tīklu. Latvijas pusē tas ir autoceļš P17, kas ved uz Valmieru, savukārt Igaunijas pusē tas ir autoceļš Nr. 54, kas ved uz Karksi Nuia un tālāk uz Tartu. Unguriņu robežpārejas punkts varētu būt alternatīva 200 km attālumā esošajiem robežpārejas punktiem Ainažos un ValkāRobežpāreju Unguriņi 2009. gadā šķērsoja 21 785 cilvēki un 9462 automašīnas.

      • Latvija – Lietuva

      2017. gadā plānots uzsākt trīs Latvijas – Lietuvas pierobežas ceļu posmu rekonstrukciju gandrīz 27 km garumā. No kopējā budžeta 9 milj. eiro, Latvijai būs pieejami ‒ 4,5 milj. eiro.

      Darbi plānoti:

      • Latvijā: Bauska–Bērzi–Lietuvas robeža (V1028) (7,44.-14,62.km), Lietuvā: autoceļš Vileišiai–Žeimelis–Adžiūniai–Latvijas robeža (Nr. 2912)(0,0.-5,1.km);
      • Latvijā: Jēkabpils–Lietuvas robeža (P75)(56,09. – 60,50. km) un Nereta–Sleķi (V961)(0,00. – 1,20.km), Lietuvā: autoceļš Pandelys–Suvainiškis–Nereta–Latvijas robeža (Nr. 3647)(13,3.-18,3.km)
      • Latvijā: Ezere–Embūte–Grobiņa, Zaņas tilts (P106)(0,07.-14,00.km), Lietuvā: autoceļš Ežere–Mažeikiai–Latvijas robeža (Nr.163)(0,0-9,19.km).

       

       

PPP projekti

    Ķekavas apvedceļa PPP projekts

      Vispārīgā informācija par projektu

      Kāpēc Ķekavas apvedceļš?

      Ķekavas apvedceļš pēc izbūves būs jaunais autoceļa A 7 Rīga – Bauska – Lietuvas robeža (Grenctāle) posms no 7,9 – 25,0 km, kas būs daļa no starptautiskā autoceļa E67 Via Baltica (Helsinki – Tallina – Rīga – Panevēža – Kauņa – Varšava – Prāga) un ietilps TEN-T tīklā, nodrošinot valsts galvaspilsētas Rīgas tiešāko un ātrāko savienojumu ar kaimiņvalsti – Lietuvu un citām Eiropas valstīm. Autoceļš nodrošina satiksmes plūsmu cauri Rīgai tālāk uz Rīgas apvedceļu (A4 Baltezers-Saulkalne), Rīgas apvedceļu (A5 Salaspils-Babīte), autoceļiem A6 Rīga-Daugavpils-Krāslava-Baltkrievijas robeža (Patarnieki), A8 Rīga-Jelgava-Lietuvas robeža (Meitene) un A9 Rīga (Skulte)-Liepāja.

      Esošais autoceļš E67 /A7 posmā Rīga- Ķekava ir viens no visnoslogotākajiem Latvijā un pēdējo 15 gadu laikā satiksmes intensitāte pieaugusi vairākas reizes, pārsniedzot 17 000 transportlīdzekļu diennaktī. Līdz ar to jau pašlaik satiksmes intensitāte trīskārt pārsniedz to autoceļa noslodzi, kādai tas bijis projektēts, turklāt tas ir vienīgais 2 joslu brauktuves izvads no Rīgas pilsētas.

      Plānotā apvedceļa tehniskais raksturojums

      Kopējais Ķekavas apvedceļa garums plānots 17.5 km, t.sk., jauna ātrgaitas ceļa posma izbūve – 14.4 km un esošā ceļa rekonstrukcija – 3.1 km. 11.1 km plānoti kā četru joslu brauktuve, bet 6.4 km – brauktuve ar divām joslām. Projekts ietver arī četrus divlīmeņu krustojumus, četrus tuneļus, vienu tiltu, septiņus rotācijas apļus un paralēlos ceļus 16.2 km garumā.

      PPP modeļa izvēles priekšnosacījumi

      PPP, jeb privātās – publiskās partnerības projekts izvēlēts kā piemērotākais risinājums, pamatojoties uz sekojošiem kritērijiem:

      • privātā sektora (būvniecības uzņēmumi, bankas u.c.) iesaiste publisko pakalpojumu nodrošināšanā (šajā gadījumā – publiskais partneris, jeb pasūtītājs ir LR Satiksmes ministrija),
      • efektīvs veids, kā piesaistīt finansējumu un nodrošināt projekta īstenošanu iespējami īsā laikā, kā arī abpusējs finansiāls izdevīgums,
      • optimāls risku sadalījums starp partneriem,
      • iespēja izmantot jaunas tehnoloģijas un inovatīvus risinājumus.

      PPP modeļa raksturojums

      Ķekavas apvedceļa būvniecībai izvēlēts PPP modelis ar šādiem nosacījumiem:

      • līguma veids – DBFM (design, build, finance and maintain, jeb projektēšana, būvniecība, finansēšana un uzturēšana),
      • līguma darbības laiks: 23 gadi (3 gadi projektēšanai un būvniecībai, 20 gadi – uzturēšanai),
      • publiskā partnera maksājumu veids privātajam partnerim – pieejamības maksājumi.

      Plānotais projekta ieviešanas laika grafiks

       

      Aktuāla informācija par projektu 

      Lai uzzinātu detalizētāku informāciju par projektu, izvēlēto PPP modeli, juridiskajiem un finanšu aspektiem, interesentiem pieejama projekta Informācijas Dienas, kura notika 06.07.2017. Rīgā, prezentācija.

      Prezentācija_Informācijas Diena 06.07.2017. (ENG)

       

      Tehniskā dokumentācija

      Ietekmes uz vidi novērtējums (IVN) 

      Ņemot vērā Ķekavas apvedceļa projekta attīstības vēsturi un projekta risinājumus, veikts projekta ietekmes uz vidi novērtējums, lai nodrošinātu projekta tālāko virzību un realizāciju atbilstoši likumdošanas prasībām. Novērtējumu veicis vides konsultāciju uzņēmums SIA “Vides eksperti” sadarbībā ar SIA “PROJEKTS 3”, saskaņā ar likuma “Par ietekmes uz vidi novērtējumu” 4. pantu un šā likuma 1. pielikuma “Objekti, kuru ietekmes novērtējums ir nepieciešams” 9. punktu. Vides pārraudzības valsts birojs (VPVB) izsniedzis atzinumu par ietekmes uz vidi novērtējumu ziņojumu 2017.gada 3.martā, savukārt Ķekavas novada dome saskaņojusi IVN ziņojumu 2017.gada 9.martā.

      Ietekmes uz vidi novērtējuma zinojums. KOPSAVILKUMS

      Ietekmes uz vidi novērtējuma ziņojums. AKTUĀLĀ VERSIJA

      Pielikumu saraksts_IVN Aktuālā versija
      Pielikumi_IVN Aktuālā versija

      Ietekmes uz vidi novērtējums. NOSLĒGUMA GALA ZIŅOJUMS AR IVN REZULTĀTIEM

      Pielikumu saraksts IVN gala ziņojums
      Pielikumi IVN gala ziņojums (Grafiskā daļa)

      Informācijai: Datne CD-1 Objekta novietne un datnes no CD-2 Pamatvariants-1 līdz CD-2 Pamatvariants-12 ir identiskas tāda paša nosaukuma datnēm sadaļā Ietekmes uz vidi novērtējuma ziņojums. AKTUĀLĀ VERSIJA / 4.pielikums

      Vides pārraudzības valsts biroja atzinums (par Ietekmes uz vidi novērtējumu)

      Vides pārraudzības valsts biroja atzinums (ENG) (par Ietekmes uz vidi novērtējumu)

       

      Ķekavas apvedceļa skiču projekts

      Skiču projekts Ķekavas apvedceļam izstrādāts 2007.gadā, izvērtējot arī iespēju veikt esošā autoceļa posma rekonstrukciju. Materiāli izmantojami informatīvos nolūkos.

      Ķekavas apvedceļa SKIČU PROJEKTS (2007) (.zip datne)

      Ķekavas apvedceļa skiču projekts. ĢEOTEHNISKĀ IZPĒTE (2007)