Projekti

    Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansētie valsts reģionālo autoceļu rekonstrukcijas objekti 2014.-2020.g. plānošanas periodā

      LV_ID_EU_logo_ansamblis_ERAF_RGB

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansētie valsts reģionālo autoceļu rekonstrukcijas objekti 2014.-2020.g. plānošanas periodā

      Projektu īstenošanas rezultātā – autoceļu tehniskā stāvokļa uzlabošana, nodrošinās autoceļu lietotājiem komfortablus un drošus braukšanas apstākļus, samazinot autobraukšanas izmaksas un ceļā pavadīto laiku un vienlaikus pagarinot pārbūvēto asfaltbetona segu kalpošanas laiku (paaugstinot to nestspēju). Investīciju rezultātā pārbūvētie autoceļi nodrošinās piekļuvi TEN-T pamattīklam, savukārt kvalitatīva transporta infrastruktūra samazinās ceļa uzturēšanas izmaksas, uzlabos satiksmes drošību un ļaus samazināt pārvietošanās ilgumu. Tāpat uzlabosies iedzīvotāju mobilitāte, dzīves vides kvalitāte, publisko pakalpojumu pieejamība un samazināsies apkārtējās vides piesārņojums.

      Informācija atjaunota 2017. gada jūnijā.

       

      Vienošanās Nr. Nosaukums Mērķis Finansējums Īstenošanas gaita
       

      6.3.1.0/16/I/001

       

       

      P62

       

      Krāslava – Preiļi – Madona,
      km 104,20 – 113,40
      Autoceļa posma asfaltbetona segas, 9,20 km garumā, t.sk. Atašas tilta un Ilzītes caurtekas pārbūve Kopējās plānotās izmaksas: 4 607 121.82 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums: 3 916 053.54 EUR

      Būvdarbi uzsākti 15.12.2014.

      Būvdarbi pabeigti 22.06.2016.

       

       

      6.3.1.0/16/I/002

       

       

      P87

       

      Bauska – Aizkraukle,

      km 76,36 ‑ 77,391 un km 77,939 ‑ 78,48

      Autoceļa posma asfaltbetona segas pārbūve, 1,572 km garumā Kopējās izmaksas: 1 888 076.61 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums: 1 604 865.13 EUR

      Būvdarbi uzsākti 01.06.2015.

      Objekts pieņemts ekspluatācijā 19.08.2016.

       

      6.3.1.0/16/I/003

       

       

      P104

       

      Tukums – Auce – Lietuvas robeža (Vītiņi), km 55,70 ‑ 60,80 un km 63,39 ‑ 65,22 Autoceļa posma asfaltbetona segas pārbūve, 6,93 km garumā Kopējās plānotās izmaksas: 6 659 444.80 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums: 5 660 528.07 EUR

      Posmā km 55,70 – 60,80 būvdarbus plānots uzsākt 2018. gadā.

      Posmā km 63,39 – 65,22 būvdarbi uzsākti 16.04.2015., būvdarbi pabeigti 18.09.2015.

       

      6.3.1.0/16/I/004

       

       

      P30

       

      Cēsis – Vecpiebalga – Madona,
      km 24,60 – 38,00
      Autoceļa posma asfaltbetona segas, 13,40 km garumā, t.sk. ceļa pārvada pār dzelzceļu (km 24,80) un Gaujas tilta pārbūve Kopējās izmaksas: 9 736 350.01 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums:  8 275 897.51 EUR

      Būvdarbi uzsākti 23.03.2015.

      Objekts pieņemts ekspluatācijā 10.10.2016.

       

      6.3.1.0/16/I/007

       

       

      P73

       

      Vecumnieki – Nereta – Subate,

      km 7,30 – 20,89

      Autoceļa posma asfaltbetona segas, 13,59 km garumā, t.sk. Iecavas tilta, Vārnupītes (Pančupītes) un Svētupītes caurteku pārbūve Kopējās plānotās izmaksas:  11 853 042.65 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums: 10 075 086.25 EUR

      Būvdarbi uzsākti 13.07.2015.

      Objekts pieņemts ekspluatācijā 26.10.2016.

       

      6.3.1.0/16/I/009

       

       

      P85

       

      Rīgas HES – Jaunjelgava,
      km 40,20 – 48,80
      Autoceļa posma asfaltbetona segas, 8,60 km garumā, t.sk. Dīriķupītes tilta pārbūve Kopējās plānotās izmaksas: 10 065 272.93 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums: 8 555 481.99 EUR

      Būvdarbi uzsākti 05.10.2015.

      Objekts pieņemts ekspluatācijā 22.11.2016.

       

      6.3.1.0/16/I/005

       

       

      P30

       

      Cēsis – Vecpiebalga – Madona,
      km 38,00 – 49,00
      Autoceļa posma asfaltbetona segas pārbūve, 11,00 km garumā Kopējās plānotās izmaksas: 9 507 904.38 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums: 8 081 718.72 EUR

      Būvdarbi uzsākti 20.06.2016.

      Objektā notiek būvdarbi.

       

      6.3.1.0/16/I/006

       

       

      P32

       

      Augšlīgatne – Skrīveri,

      km 0,006 – 13,96

      Autoceļa posma asfaltbetona segas, 13,954 km garumā, t.sk. Strautas tilta pārbūve Kopējās plānotās izmaksas: 13 363 190.66 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums: 11 358 712.06 EUR

      Būvdarbi uzsākti 20.06.2016.

      Objektā notiek būvdarbi.

       

      6.3.1.0/16/I/008

       

       

      P73

       

      Vecumnieki – Nereta – Subate,

      km 29,20 – 40,33

      Autoceļa posma asfaltbetona segas, 11,13 km garumā, t.sk. Viesītes tilta, tuneļa un caurtekas pārbūve Kopējās plānotās izmaksas: 9 046 063.18 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums: 7 689 153.70 EUR

      Būvdarbi uzsākti 03.08.2016.

      Objektā notiek būvdarbi.

       

      6.3.1.0/16/I/010

       

       

      P120

       

      Talsi – Stende – Kuldīga
      km 1,56 ‑ 10,91
      Autoceļa posma asfaltbetona segas, 9,35 km garumā, t.sk. ceļa pārvada (5,77 km) ar četrām rampām pārbūve Kopējās plānotās izmaksas: 14 295 413.84 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums: 12 151 101.76 EUR

      Būvdarbi uzsākti 28.06.2016.

      Objektā notiek būvdarbi.

       

      6.3.1.0/16/I/011

       

       

      P11

       

      Kocēni – Limbaži – Tūja,
      km 19,22 – 27,70
      Autoceļa posma asfaltbetona segas, 8,48 km garumā, t.sk. Iesalas tilta pārbūve Kopējās plānotās izmaksas: 7 748 798.33 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums: 6 586 478.58 EUR

      Būvdarbi uzsākti 04.07.2016.

      Objektā notiek būvdarbi.

       

      6.3.1.0/16/I/012

       

       

      P89

       

      Ķekava – Skaistkalne,
      km 47,05 – 55,80
      Autoceļa posma asfaltbetona segas, 8,75 km garumā, t.sk. Iecavas un Mēmeles tiltu un Dzērvītes kastveida caurtekas pārbūve Kopējās plānotās izmaksas: 9 000 901.19 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums: 7 650 766.01 EUR

      Būvdarbi uzsākti 04.07.2016.

      Objektā notiek būvdarbi.

      6.3.1.0/16/I/013 P62 Krāslava – Preiļi – Madona, km 0,80 ‑ 4,00 Autoceļa posma asfaltbetona segas, 3,20 km garumā, t.sk. Jāņupītes tilta pārbūve Kopējās plānotās izmaksas: 3 720 373.93 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums: 3 162 317.84 EUR

      Būvdarbi uzsākti 20.07.2016.

      Objektā notiek būvdarbi.

      6.3.1.0/16/I/014 P68 Daugavpils – Skrudaliena – Baltkrievijas robeža (Silene), km 3,320 ‑ 7,840 Autoceļa posma asfaltbetona segas, 4,52 km garumā pārbūve Kopējās plānotās izmaksas: 4 119 082.97 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums: 3 501 220.52 EUR

      Būvdarbi uzsākti 21.07.2016.

      Objektā notiek būvdarbi.

      6.3.1.0/16/I/015 P128 Sloka – Talsi, km 24,48 ‑ 32,02 Autoceļa posma asfaltbetona segas, 7,54 km garumā pārbūve Kopējās plānotās izmaksas: 8 586 771.05 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums: 7 298 755.39 EUR

      Būvdarbi uzsākti 11.07.2016.

      Objektā notiek būvdarbi.

      6.3.1.0/16/I/016 P73 Vecumnieki – Nereta – Subate

      km 57,56 – 65,10

      Valsts reģionālā autoceļa P73 Vecumnieki – Nereta – Subate posma km 57,56 – 65,10 segas pārbūve Kopējās plānotās izmaksas:

      7 288 272.38 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums:

      6 195 031.52 EUR

      Būvdarbus plānots uzsākt 2018.gadā
      6.3.1.0/16/I/017 P36 Rēzekne – Gulbene km 3,98 – 12,25 (Rēzekne – Audriņi) Valsts reģionālā autoceļa P36 Rēzekne – Gulbene km 3,98 – 12,25 (posma Rēzekne – Audriņi) pārbūve Kopējās plānotās izmaksas:

      7 147 852.58 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums:

      6 075 674.69 EUR

      Būvdarbi uzsākti 22.05.2017.

      Objektā notiek būvdarbi.

       

      6.3.1.0/16/I/018 P76 Aizkraukle – Jēkabpils km 33,45 – 38,43 pārbūve (tilts) Valsts reģionālā autoceļa P76 Aizkraukle – Jēkabpils posma km 33,45 – 38,43 pārbūve, tilta pār Rudzaiti un ceļa pārvada pār dzelzceļu pārbūves darbi Kopējās plānotās izmaksas:

      5 154 837.92 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums:

      4 381 612.23 EUR

      Būvdarbi uzsākti 24.05.2017.

      Objektā notiek būvdarbi.

       

      6.3.1.0/16/I/019 P62 Krāslava – Preiļi – Madona km 44,15 – 57,54 (Bašķi – Preiļi) pārbūve (tilts) Valsts reģionālā autoceļa P62 Krāslava – Preiļi – Madona km 44,15 – 57,54 (posma Bašķi – Preiļi), Preiļupītes tilta un tilta pār Jašas upi pārbūves darbi Kopējās plānotās izmaksas: 16 416 572.84 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums:

      13 954 086.91 EUR

      Būvdarbus plānots uzsākt 2017. gadā
      6.3.1.0/16/I/020 P37 Pļaviņas – Madona – Gulbene km 80,43 – 90,40 Valsts reģionālā autoceļa P37 Pļaviņas – Madona – Gulbene posma km 80,43 – 90,40 pārbūve Kopējās plānotās izmaksas: 10 581 977.51 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums:

      8 994 681.00  EUR

      Būvdarbi uzsākti 14.03.2017.

      Objektā notiek būvdarbi.

       

      6.3.1.0/17/I/001 P37 Pļaviņas – Madona – Gulbene km 71,50 – 80,43 pārbūve (tunelis) Valsts reģionālā autoceļa P37 Pļaviņas – Madona – Gulbene posma km 71,50 – 80,43 pārbūve (tunelis) Kopējās plānotās izmaksas:

      7 991 208.24 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums:

      6 792 527.01 EUR

      Būvdarbus plānots uzsākt 2017. gadā
      6.3.1.0/17/I/002 P5  Ulbroka – Ogre km 20,54 – 25,00 pārbūve Valsts reģionālā autoceļa P5 Ulbroka – Ogre posma km 20,54 – 25,00 pārbūve Kopējās plānotās izmaksas:

      4 678 254.17 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums:

      3 976 516.05 EUR

      Būvdarbi uzsākti 27.04.2017.

      Objektā notiek būvdarbi.

       

      6.3.1.0/17/I/003 P30 Cēsis – Vecpiebalga – Madona km 2,14 – 8,02 pārbūve Valsts reģionālā autoceļa P30 Cēsis – Vecpiebalga – Madona posma km 2,14 – 8,02 pārbūve Kopējās plānotās izmaksas:

      6 239 477.72 EUR,

      Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums:

      5 303 556.06 EUR

      Būvdarbus plānots uzsākt 2017. gadā

       

       

       

    Kohēzijas fonda līdzfinansētie valsts galveno autoceļu rekonstrukcijas objekti 2014.-2020.g. plānošanas periodā

      kf-emblema

      Kohēzijas fonda līdzfinansētie valsts galveno autoceļu rekonstrukcijas objekti 2014.-2020.g. plānošanas periodā

      (Informācija atjaunota 2017. gada jūnijā)

      Kohēzijas fonda līdzfinansētie valsts galveno autoceļu rekonstrukcijas objekti
      2014.-2020.g. plānošanas periodā

      Projektu īstenošanas rezultātā autoceļu lietotājiem tiks nodrošināti komfortabli un droši braukšanas apstākļi. Investīciju rezultātā pārbūvētie autoceļi nodrošinās trūkstošo sasaistes posmu ar TEN-T tīklu. Kvalitatīva transporta infrastruktūra samazinās ceļa uzturēšanas izmaksas, uzlabos satiksmes drošību, ļaus samazināt pārvietošanās ilgumu, kā arī uzlabosies iedzīvotāju mobilitāte, dzīves vides kvalitāte, publisko pakalpojumu pieejamība un samazināsies apkārtējās vides piesārņojums.

      Vienošanās Nr. Nosaukums Mērķis Finansējums Īstenošanas gaita
       

      6.1.5.0/15/I/001

       

       

      A13

       

      Krievijas robeža (Grebņeva) – Rēzekne – Daugavpils – Lietuvas robeža (Medumi),
      km 156,40-163,05
      Autoceļa posma seguma pārbūve 6,65 km garumā (paaugstinot segas nestspēju). Kopējās attiecināmās projekta izmaksas – 12 827 703.84 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 10 903 548.26 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2015.08.24.

      Būvdarbi pabeigti 2016.08.29.

      Objekts nodots ekspluatācijā 2016.11.04.

       

      6.1.5.0/15/I/002

       

       

      A9

       

      Rīga (Skulte) – Liepāja,

      km 24,40 – 38,18

      Autoceļa posma seguma, 13,66 km garumā un tilta pār Lielupi pārbūve (paaugstinot segas nestspēju). Kopējās plānotās izmaksas – 17 544 860.00 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 14 913 131.00 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2015.05.21.

      Būvdarbi pabeigti 2016.06.19.

      Objekts nodots ekspluatācijā 2016.09.13.

      Džūkstes – Kauguru kanāla tilta pārbūve, km 26,23 Tilta pār Džūkstes – Kauguru kanāla pārbūve. Būvdarbi uzsākti 2016.08.18.

      Būvdarbi pabeigti 2017.06.02.

       

      6.1.5.0/15/I/003

       

       

      A11

       

      Liepāja – Lietuvas robeža (Rucava),
      km 21,85 – 45,02
      Autoceļa posma seguma, 23,17 km garumā un tiltu pār Līgupi un Paurupi pārbūve (paaugstinot segas nestspēju). Kopējās plānotās izmaksas – 16 000 000.00 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 13 600 000.00 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2015.06.02.

      Būvdarbi pabeigti 2016.08.30.

      Objekts nodots ekspluatācijā 2016.12.30.

       

      6.1.5.0/15/I/004

       

       

      A1

       

      Rīga (Baltezers) – Igaunijas robeža (Ainaži),
      km 89,40 – 101,36
      Autoceļa posma seguma, 11,96 km garumā un tilta pār Krišupi pārbūve (paaugstinot segas nestspēju). Kopējās attiecināmās projekta izmaksas – 11 478 124.01 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 9 756 405.41 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2015.05.11.

      Būvdarbi pabeigti 2016.08.04.

      Objekts nodots ekspluatācijā 2016.09.27.

       

      6.1.5.0/15/I/005

       

       

      A2

       

      Rīga – Sigulda – Igaunijas robeža (Veclaicene),
      km 15,40 – 25,50
      Autoceļa posma seguma, 20,20 km garumā pārbūve (paaugstinot segas nestspēju). Kopējās plānotās izmaksas – 19 214 335.90 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 16 332 185.51 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2015.04.13.

      Būvdarbi pabeigti 2015.12.09.

      Objekts nodots ekspluatācijā 2016.01.28.

       

      6.1.5.0/15/I/006

       

       

      A9

       

      Rīga (Skulte) – Liepāja,

      km 163,28 – 185,80

      Autoceļa posma seguma, 22,52 km garumā pārbūve (paaugstinot segas nestspēju). Kopējās attiecināmās projekta izmaksas – 9 215 983.77 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 7 833 586.20 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2014.07.28.

      Būvdarbi pabeigti 2015.10.06.

      Objekts nodots ekspluatācijā 2016.01.19.

       

      6.1.5.0/15/I/007

       

       

      A9

       

      Rīga (Skulte) – Liepāja,

      km 38,24 – 60,15

      Autoceļa posma seguma, 21,91 km garumā un tiltu pār Apšupi, Bērzupīti un Bērzes upi pārbūve (paaugstinot segas nestspēju). Kopējās attiecināmās projekta izmaksas – 11 342 721.65 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 9 641 313.40 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2014.09.02.

      Būvdarbi pabeigti 2015.10.30.

      Objekts nodots ekspluatācijā 2015.12.17.

       

      6.1.5.0/15/I/008

       

       

      A12

       

      Jēkabpils – Rēzekne – Ludza – Krievijas robeža (Terehova),
      km 106,00 – 114,34
      Autoceļa posma seguma, 8,34 km garumā un tilta pār Rēzeknes upi pārbūve (paaugstinot segas nestspēju). Kopējās attiecināmās projekta izmaksas – 5 575 647.66 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 4 739 300.51 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2015.02.25.

      Būvdarbi pabeigti 2016.07.12.

      Objekts nodots ekspluatācijā 2016.09.15.

       

      6.1.5.0/15/I/009

       

       

      A13

       

      Krievijas robeža (Grebņeva) – Rēzekne – Daugavpils – Lietuvas robeža (Medumi),
      km 113,12 – 134,70
      Autoceļa posma seguma pārbūve 21,58 km garumā (paaugstinot segas nestspēju). Kopējās attiecināmās projekta izmaksas – 14 810 709.58 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 12 589 103.14 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2015.05.11.

      Būvdarbi pabeigti 2016.08.04.

      Objekts nodots ekspluatācijā 2016.10.27.

       

      6.1.5.0/15/I/010

       

       

      A3

       

      Inčukalns – Valmiera – Igaunijas robeža (Valka)
      km 60,20 – 79,45
      Autoceļa posma seguma, 19,25 km garumā, caurteku Jumaras un Āžkalna ceļa pārvada A3/P18 pārbūve (paaugstinot segas nestspēju). Kopējās plānotās izmaksas – 21 096 100.00 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 17 931 685.00 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2016.05.23.

      Objektā notiek būvdarbi.

      Darbus plānots pabeigt 2017. gada 3. ceturksnī.

       

      6.1.5.0/15/I/011

       

       

      A10

       

      Rīga – Ventspils,
      km 20,06 – 23,84 un 36,49 – 38,57
      Autoceļa posma seguma, 5,86 km garumā, tiltu pār Varkaļu kanālu un Lielupi un ceļa pārvada (km 37,26) pārbūve (paaugstinot segas nestspēju). Kopējās plānotās izmaksas – 11 623 212.00 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 9 879 730.20 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2016.08.01.

      Objektā notiek būvdarbi.

      Darbus plānots pabeigt 2017. gada 3. ceturksnī.

       

      6.1.5.0/15/I/012

       

       

      A10

       

      Rīga – Ventspils,
      km 57,76 – 68,60
      Autoceļa posma seguma, 10,84 km garumā, ceļa pārvada pār dz/c Tukums – Jelgava, tilta pār Vašleju un tuneļu (km 63.495, km 64.58, km 65.53 un 67.704) pārbūve (paaugstinot segas nestspēju). Kopējās plānotās izmaksas – 11 034 000.00 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 9 378 900.00 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2016.08.15.

      Objektā notiek būvdarbi.

      Darbus plānots pabeigt 2017. gada 3. ceturksnī.

      6.1.5.0/16/I/001 A12 Jēkabpils – Rēzekne – Ludza – Krievijas robeža (Terehova),
      km 114,34 – 125,14
      Autoceļa posma seguma, 10,80 km garumā un tilta pār Garbarupi upi pārbūve (paaugstinot segas nestspēju). Kopējās plānotās izmaksas – 12 195 122.00 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 10 365 853.70 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2017.03.14.

      Objektā notiek būvdarbi.

      Darbus plānots pabeigt 2018. gadā.

      6.1.5.0/16/I/002 A13 Krievijas robeža (Grebņeva) – Rēzekne – Daugavpils – Lietuvas robeža (Medumi),
      km 144,70 – 156,40
      Autoceļa posma seguma, 11,70 km garumā un tiltu pār Toročinu un Pakrāci pārbūve (paaugstinot segas nestspēju). Kopējās plānotās izmaksas – 15 702 743.00 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 13 347 331.55 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2017.02.20.

      Objektā notiek būvdarbi.

      Darbus plānots pabeigt 2018. gadā.

      6.1.5.0/16/I/003 A12 Jēkabpils – Rēzekne – Ludza – Krievijas robeža (Terehova), km 54,60 – 72,78 Autoceļa posma seguma, 18,18 km garumā un tiltu pār Kaževu, Malmuti un Maltu pārbūve (paaugstinot segas nestspēju). Kopējās plānotās izmaksas – 20 847 746.00 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 17 720 584.10 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2017.06.13.

      Darbus plānots pabeigt 2018. gadā.

      6.1.5.0/17/I/001 A11 Liepāja – Lietuvas robeža (Rucava), km 50,547 – 58,997 Autoceļa posma seguma, 8,45 km garumā pārbūve (paaugstinot segas nestspēju). Kopējās plānotās izmaksas – 4 434 164.85 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 3 769 040.12 EUR

      Darbus plānots uzsākt 2017. gada vasarā.

      Darbus plānots pabeigt 2018. gadā.

      6.1.5.0/17/I/002 A9 Rīga (Skulte) – Liepāja, km 97,58 – 99,74 un 102,92 – 113,13 Autoceļa posmu seguma, 12,37 km garumā un Bukupes caurtekas un tilta pār Cieceri pārbūve (paaugstinot segas nestspēju) Kopējās plānotās izmaksas – 14 394 009.70 EUR,

      Kohēzijas fonda finansējums – 12 234 908.25 EUR

      Būvdarbi uzsākti 2017.05.23.

      Darbus plānots pabeigt 2018. gadā.

       

    SMART E67 Uzlabota satiksmes vadība E67 transporta koridorā

      celi_smart_e67routeEU flag Latvian horizontal RGBCB logo RGB smaller

       

      KOPSAVILKUMS

      Projekts: CB241 Uzlabota satiksmes vadība E67 transporta koridorā /CB241 Advanced traffic management on E67 transport corridor/ SMARTE67

      Finansējuma avots: INTERREG Centrālās Baltijas jūras reģiona pārrobežu sadarbības programmas 2014.-2020.gadam 3.prioritātes „Labi savienots Centrālās Baltijas reģions”/Specifiskā mērķa 3.1. „Uzlabota transporta plūsma kravu un pasažieru transportam” (www.centralbaltic.eu)

      Budžets: Pavisam: 2 457 499,40 EUR, t.sk. 2 088 874,49 EUR (85%) Programmas līdzfinansējums (ERAF) un 368 849,91 EUR (15%) projekta partneru līdzfinansējums.

      VAS “Latvijas Valsts ceļi” (Vadošais partneris) budžets ir 1 412 250,79 EUR (100%), t.sk. 1 201 688, 17 EUR (85%) Programmas finansējums (ERAF) un 212 062,62 EUR (15%) ir VAS “Latvijas Valsts ceļi” līdzfinansējums.

      Igaunijas Ceļu administrācijas (Partneris) budžets ir 1 045 248,60 EUR (100%), t.sk.

      888 461,31 EUR (85%) Programmas finansējums (ERAF) un 156 787,29 EUR (15%) Igaunijas Ceļu administrācijas līdzfinansējums.

      Projekta vispārējais mērķis ir uzlabot kravu pārvadājumu un pasažieru transporta plūsmas efektivitāti un drošību uz autoceļa E67 Tallina-Rīga-Bauska-Lietuvas robeža, ieviešot viedās transporta sistēmas/Intelligent Transport Systems (ITS).

      Projekta specifiskie mērķi:

      • Izstrādāt vienotu, uz labākās prakses piemēriem balstītu, plānojumu un tehnoloģisko pieeju viedo transporta sistēmu/aprīkojuma uzstādīšanai uz autoceļa E67 Latvijā un Igaunijā;
      • Veikt pilotinvestīcijas viedā transporta sistēmas aprīkojumu un iekārtu iegādei, uzstādīšanai un testēšanai uz autoceļa E67 Latvijā un Igaunijā;
      • Nodrošināt informācijas apmaiņas sistēmu starp Latvijas un Igaunijas satiksmes informācijas centriem ITS apkalpošanā un satiksmes dalībnieku informēšanā;
      • Paaugstināt sabiedrības un satiksmes dalībnieku informētību par viedo transporta sistēmu darbību un lietderību satiksmes efektivitātes un drošības paaugstināšanā.

      Projekta galvenās aktivitātes:

      • ITS priekšizpēte, tehniski ekonomiskā pamatojuma izstrāde, plānošana un tehniskā projekta izstrāde;
      • IT aprīkojuma iegāde un satiksmes informācijas kontroles programmatūras izstrāde un pielāgošana ITS aprīkojuma darbības integrēšanai esošajā Satiksmes informācijas centra darbībā;
      • IT aprīkojuma iegāde un satiksmes informācijas kontroles programmatūras izstrāde un pielāgošana, lai nodrošinātu satiksmes informācijas apriti starp VAS “Latvijas Valsts ceļi” Satiksmes informācijas centru un Igaunijas Ceļu administrācijas satiksmes informācijas centru;
      • Investīcijas ITS iekārtās un aprīkojumā: mainīgās ceļa zīmes, adaptīvie luksofori, meteoroloģiskās stacijas, novērošanas kameras, negadījumu novēršanas aprīkojums u.c.;
      • Satiksmes informācijas centru speciālistu apmācības un pieredzes apmaiņa;
      • Mērķa grupu informēšana par ITS darbību un nozīmi;
      • Projekta komunikāciju aktivitātes un sabiedrības informēšana;
      • Vadība, koordinēšana un atskaitīšanās.

      Projekta rezultāti un ieguvumi: Projekta ietvaros transporta informācijas sistēmu infrastruktūras modernizēšanā un viedo satiksmes informācijas risinājumu ieviešanā autoceļa E67 posmā no Ainažiem līdz Lietuvas robežai plānots investēt 1,063 miljoni eiro.

      Projekta ietvaros paredzēts piegādāt un uzstādīt:

      • 2 brīvi programmējamas maināmas, t.sk., brīdinājuma, informācijas ceļa zīmes;
      • 13 fiksētās matricas tipa brīdinošās maināmas informācijas ceļa zīmes ar ekrāniem pie ceļu metroloģiskajām stacijām;
      • 10 esošo luksoforu modernizēšana un pielāgošana adaptīvajam darba režīmam;
      • 4 jaunu meteoroloģisko staciju izveide un 8 esošo meteoroloģisko staciju modernizēšana;
      • novērošanas sistēmu un negadījumu novēršanas sistēmu izveide divās vietās.

      VAS “Latvijas Valsts ceļi” ieguvumi īstenojot projektu:

      • Pārrobežu sadarbībā piesaistīts finansējums pilotinvestīcijām viedo transporta sistēmu aprīkojuma ieviešanai uz Latvijas ceļiem;
      • Starptautiska sadarbība un pieredzes apmaiņa satiksmes informācijas uzlabošanas jomā;
      • Paaugstināts Satiksmes informācijas centra speciālistu zināšanu līmenis viedo transporta sistēmu ieviešanā un to darbībā;
      • Kopumā paaugstināta transporta plūsmas efektivitāte un drošība uz autoceļa E67.

      Projekta partneri: VAS “Latvijas Valsts ceļi” Satiksmes informācijas centrs (Vadošais partneris, Latvija) un Igaunijas Ceļu administrācija (Projekta partneris, Igaunija).

      Projekts tiek īstenots no 2015.gada 1.novembra līdz 2018.gada 31.oktobrim (36 mēneši).

      Papildus informācijai:


      Projekta vadītājs:

      Boriss Jeļisejevs,
      VAS Latvijas Valsts ceļi
      Satiksmes informācijas centra vadītājs
      Boriss.jelisejevs@lvceli.lv

      Papildus informācija pa tālruni 80005555

    Valsts autoceļu rekonstrukcijas objekti 2007.-2013. gada plānošanas periodā ar ES fondu līdzfinansējumu

    Interreg projekti

      Projekta vēsture

      Projekta ierosinātājs bija Igaunijas autoceļu administrācija (turpmāk tekstā IAA), par projekta realizācijas partneri uzaicinotva/s ”Latvijas Valsts ceļi” (turpmāk tekstā LVC). LR Satiksmes ministrija (turpmāk tekstā SM) ir akceptējusi darbību šajā projektā ar Deleģēšanas līguma sadaļu 33.7.
      2009. gada 21. augustā tika noslēgts Sadarbības līgums (the Partnership Agreement) starp LR Satiksmes ministriju un IAA, par Vadošo partneri nosakot Igaunijas pusi.

      Valga Teed, kas būvdarbus veica par kopējo summu 1503395,33 EUR. Savukārt būvuzraudzību veica Igaunijas kompānija AS Taalri Varahaldus par kopējo summu 38 605,05 EUR ( t. sk. PVN 21 % 6700,05 EUR).

      Objekta pieņemšanas-nodošanas akts tika parakstīts 2011. gada 23. decembrī.

      Projekta apraksts

      Saskaņā ar Šengenas līgumu ES valstu un starpvalstu attīstība nebeidzas ar valsts robežu. Tādēļ ir ļoti svarīgi plānot un attīstīt pierobežas infrastruktūru, kas ir šī projekta pamatnostādne.

      Šobrīd ar asfaltbetona segumu ir nodrošinātas tikai divas robežšķērsošanas vietas starp Latvijuun Igauniju. Tās atrodas Ainažos un Valkā 200 km attālumā viena no otras.

      Unguriņu robežpārejas punkts atrodas 60 km attālumā no Valkas un 110 km attālumā noAinažu robežpārejas punkta. Pastāv arī citi robežpārejas punkti, bet tie visi ir ar grants segumuun saistīti tikai ar lokālas nozīmes autoceļiem.

      Projekta ietvaros tika rekonstruēts autoceļš Nr. 54 Karksi-Nuia-Lilli no 0,820. km līdz 16,975. km Igaunijas Republikas teritorijā un autoceļš P17 Valmiera-Rūjiena-Igaunijas Republikas robežadivos posmos – no 28,89. km līdz 35,00. km (6,11 km asfaltbetona segas rekonstrukcija) un no 48,00. km līdz 55,832. km (7,832 km 3,5 kārtīga virsmas apstrāde) Latvijas Republikas teritorijāTātad Latvijas teritorijā kopumā tika rekonstruēti 13,942 km P17 autoceļa. Projekta realizācijai nebija nepieciešama zemju ieguve, jo būvdarbi notika ceļu zemes nodalījuma joslā.

      Projekta ieguvumi

      Realizējot šo projektu mēs ieguvām vēl vienu robežpārejas punktu, kas ir saistīts ar abu valstu galveno ceļu tīklu, Latvijas pusē tas ir autoceļš P17, kas ved uz Valmieru. Savukārt Igaunijas pusētas ir autoceļš Nr. 54, kas tālāk ved uz Karksi Nuia un tālāk uz Tartu. Unguriņu robežpārejas punkts varētu būt alternatīva 200 km attālumā esošajiem robežpārejas punktiem Ainažos un Valkā.

      Robežpāreju Unguriņi 2009. gadā šķērsoja 21 785 cilvēki un 9462 automašīnas. Pēc projektarealizācijas 2012. gadā paredzams, ka robežpāreju šķērsos 30 000 cilvēki un 20 000 automašīnas.Tas tiks panākts, jo realizējot projektu:

      • Uzlabosies biznesa un tūrisma vide, kas radīs jaunas darba vietas;
      • Pieaugs vietējo pašvaldību ienākumi;
      • Vīlandes lauku teritorijās un Ziemeļvidzemē pieaugs vai nostabilizēsies iedzīvotāju populācija;
      • Attīstība starp pierobežas rajoniem pieaugs, jo ik gadu Ziemeļvidzemi un Vīlandes lauku teritoriju apmeklē aptuveni 50 000 tūristu.
      • Uzlabosies dzīves apstākļi pierobežas iedzīvotājiem. Katru dienu rekonstruējamos autoceļa posmus ikdienā izmanto 6500 pierobežas iedzīvotāji;
      • Tiks iegūta jauna pieredze autoceļu būvē, jo grants seguma rekonstrukcija tiks veikta ar 3,5 kārtīgu virsmas apstrādes tehnoloģiju, kas Latvijā šobrīd netiek pielietota;
      • Projekta realizācijai Latvijas teritorijā par paraugu tika ņemti Igaunijas tipveida būvdarbu un būvuzraudzības līgumi, kas ir veidoti balstoties uz FIDIC līgumu bāzes. bija atšķirīga pieredze Latvijas projektu vadības institūcijai.

       

Izsoles

Normatīvie dokumenti

Likumi un MK noteikumi

Autoceļu specifikācijas

Ietekmes uz vidi novērtējumi

Instrukcijas, tehniskie noteikumi, metodiskie norādījumi

Rokasgrāmatas

Ieteikumi ceļu projektēšanai

Veidlapas

BŪVIS DDSI

Būvdarbu izpildītājiem

Ikdienas uzturēšanas darbu izpildītājiem